واش بتن در پیاده روی مارپیچ

کفپوش واش بتن در پیاده رو

واش بتن، جزو انواع کفپوش‌های بتنی است که با نام موزاییک شکسته نیز شناخته می‌شود. واش بتن در پیاده رو‌های مارپیچ به دلیل وجود دانه‌های سنگی ریز و درشت، علاوه بر ایجاد زیبایی خاص از لغزندگی سطح نیز جلوگیری می‌کند. حال اگر دوست دارید با چند نمونه از ویژگی این کفپوش آشنا شوید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

کفپوش واش بتن

مزایای واش بتن در پیاده روی مارپیچ چیست؟

  • دوام بالا

از مهم‌ترین مزیتی که می‌توان به این کفپوش نسبت داد، دوام بالای آنهاست. اگر این کفپوش‌ها بصورت استاندارد ساخته شوند، می‌توانند سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین برای تولید این کفپوش‌ها از افزودنی بتنی، بجای پودر سنگ استفاده می‌شود. این امر باعث شده تا درون این کفپوش‌ها هیچ خللی وجود نداشته باشد. عدم وجود خلل نیز باعث افزایش مقاومت آنها در برابر نیروهای مختلف مانند نیروی مکانیکی، فشاری و سرما می‌شود.

  • به صرفه بودن

به احتمال زیاد استفاده از سایر کفپوش‌ها هزینه‌های زیادی داشته باشند. اما واش بتن‌ها از قیمت معقول و مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. از آنجایی که برای هر فردی هزینه یک محصول و قیمت تمام شده‌ی آن بسیار اهمیت دارد، این کفپوش‌ها می‌تواند بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

از قیمت معقول و مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. از آنجایی که برای هر فردی هزینه یک محصول و قیمت تمام شده‌ی آن بسیار اهمیت دارد، این کفپوش‌ها می‌تواند بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

  • شکل ظاهری زیبا و طبیعی

در ساختار این کفپوش‌ها، به دلیل استفاده از انواع مختلف سنگ‌ها، بافت برجسته و زیبایی خاصی پیدا می‌کنند. همچنین رنگ‌های مختلف این سنگ‌ها حس طبیعی در محیط ایجاد می‌کند. از این رو استفاده از این سنگ‌ها بسیار اهمیت پیدا کرده است.

  • اصطحکاک سطحی قابل توجه

واش بتن‌ها به دلیل داشتن سطحی ناهموار باعث ایجاد اصطحکاک در سطح می‌شوند. از این رو در مکان‌های لغزنده و پر رفت و آمد مانند معابر بسیار کاربردی می‌باشند. همچنین هر چه ذرات سنگ بکار گرفته شده در این کفپوش‌ها درشت باشد، اصطحکاک بیشتر شده و میزان لغزش به حداقل می‌رسد.


کلام آخر

خرید این کفپوش‌ها باید با توجه به نوع کاربرد و آب و هوای منطقه صورت می‌گیرد. همچنین از آنجایی که تنوع این کفپوش‌ها بسیار زیاد است، می‌توانید براساس سلیقه و محیط خود اقدام به خرید کنید. همچنین خرید از مراکز معتبر می‌تواند خیال شما را از با کیفیت بودن کالا راحت کند.



انتشار در: 13 اردیبهشت, 1401
بروز رسانی در: 13 اردیبهشت, 1401
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 - = 32

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش