ایده های خلاقانه دکوراسیون داخلی با سنگ

دکوراسیون داخلی با سنگ

به کارگیری سنگ در دکوراسیون داخلی، میتواند زیبایی منزل شما را دو چندان کند. با اندکی خلاقیت و تمرکز و حتی ایده های جدید، قادر خواهید بود، شاهکار منحصر به فردی را خلق کنید. دکوراسیون سنگی به شما حس خانه های روستایی را میبخشد و این حس قابل توصیف نیست.

دکوراسیون سنگی ، یکی از قدیمی ترین متریال ها در معماری به حساب میاید ، اما به کارگیری آن در مکان های مدرن و جدید هم امکان پذیر است. در ادامه میخواهیم چند ایده جالب برای دکوراسیون داخلی خانه با استفاده از سنگ را برای شما بیان کنیم، تا شما از آن بهره بگیرید و برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.


1. دکوراسیون داخلی با سنگ برای دیوار بین کابینت ها

بین کابینت ها در آشپزخانه دیوار وجود دارد و این دیوار مکان مناسبی برای نصب سنگ آنتیک محسوب میشود. این سنگ سبب میشود آشپزخانه منزل شما چهره جذاب و متفاوتی به خود بگیرد. استفاده  کردن سنگ در آشپزخانه فضای آن را بیش از پیش زیبا تر میکند. همچنین این سنگ از زیبایی بی نظیری برخورداراست.

2. سنگ آنتیک روی دیوار شومینه در دکوراسیون داخلی با سنگ

یکی از ایده های جالب برای دکوراسیون داخلی میتواند استفاده از این ایده باشد. شومینه و تلویزیون دو نقطه اصلی  در یک فضای حال و پذیرایی هر خانه ای به حساب میایند. قراردادن سنگ آنتیک در اطراف شومینه و پشت تلوزیون باعث می شود این دو عنصر جلوه ی بیشتری داشته باشند.

سنگ آنتیک روی دیوار شومینه

3. دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر در ستون ها

یکی از بهترین موارد استفاده از سنگ مرمر، برای دکوراسیون داخلی استفاده آن برای ستون ها به حساب میاید. اگر منزل شما دارای ستون است و شما میخواهید آن را تغییر بدهید، به شما میگوییم بهترین ایده یقینا سنگ کردن ستون منزل خواهد بود. پوشاندن ستون با سنگ مرمر، به دکوراسیون منزل شما جلای دیگری میبخشد و فضای خانه شما را رمانتیک میکند.


4. به کارگیری سنگ مرمر در اتاق ناهار خوری

یکی از بی نظیرترین ایده ها برای دکوراسیون داخلی استفاده کردن، میز ناهار خوری با سطح رویی سنگ به حساب میاید. میتوانید حتی  ظروفی از جنس سنگ مرمر را با فضای میز ناهار خوری خود ست کنید و به زیبایی آن اضافه نمایید.

دکوراسیون داخلی با سنگ

5. صفحات گارد با سنگ مرمر

یکی دیگر از ایده های جذاب با سنگ برای دکوراسیون داخلی منزل شما، استفاده از سنگ مرمر در اتاق نشیمنگاه محسوب میشود. همچنین این صفحات به عنوان گارد جلوی شومینه مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از این صفحات گارد، زیبایی بی نظیری را به منزل شما میبخشد.


6. دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر در حمام

استفاده از سنگ  مرمر در حمام، به هر شکل و اندازه، ایده جالبی به نظر میرسد. دوام سنگ های مرمر بسیار بالا است و میتواند سالیان زیادی ظاهر خود را حفظ کند و به همین دلیل تزئین حمام با سنگ مرمر از مد نخواهد افتاد.

دکوراسیون داخلی با سنگ مرمر

7. تابلوهای هنری با سنگ مرمر

ایده جالب دیگری با سنگ برای دکوراسیون داخلی شما می تواند، استفاده کردن از تابلوهایی با اثر هنری زیبا با سنگ باشد. توجه داشته باشید تابلو های دیگری هم  وجود دارد که شباهت زیادی به تابلوهای سنگ دارنند و شما قادر هستید از آن ها هم بهره ببرید.


8. میز جلویی مبل در دکوراسیون داخلی با سنگ

یکی از جذاب ترین ایده ها، میز جلوی مبل محسوب میشود. میز جلو مبل یکی از وسایل منزل است که خیلی به چشمم میاید، پس بنابراین میتوانید با یک ایده زیبا، با استفاده از سنگ جلوه آن را چند برابر کنید.  همچنین استفاده از سنگی به رنگ صورتی، به شرطی آن  که با مبل شما ست باشد، بی نظیرترین دکوراسیون داخلی را می سازید. لازم به ذکر است بدانید، رنگ  سنگ میز باید هم رنگ مبل خریداری شود.

دکوراسیون داخلی با سنگ  و استفاده از میز سنگی

9. گلدان و جا شمعی با سنگ

میتوانید از سنگ  به عنوان جای اشیا در دکوراسیون داخلی منزلتان بهره بگیرید. جا شمعی و گلدان با جنس سنگ ، تاثیر به سزایی در بهتر جلوه دادن منزل شما دارد. توصیه میکنیم حتما از این ایده استفاده کنید.


10. استفاده از سنگ برای اپن

دگر ایده ای که برای شما در نظر گرفتیم، استفاده سنگ در اپن است، برای ساختن اپن در دکوراسیون منزل خود، حتما از سنگ های زیبا بهره مند شوید تا بتواند جلوه ی مناسبی به منزل شما ببخشد. برای شما یک پیشنهاد جذاب داریم، که یک بار هم که شده برای اپن منزل خود از سنگ صورتی استفاده کنید، این رنگ فقط در سنگ های مرمر کشف میشود. رنگ سنگ  صورتی برای اپن منزل شما،  یک جلوه منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی شما منزل شما میبخشد.

رویه کابینت سنگی

ایده های رویه ی کابینت سنگی را مشاهده کنید:


11. سینی از جنس سنگ

اگر بنا به هر دلیلی به کار بردن سنگ، روی دیوار ها و کف خانه برای شما امکان پذیر نیست، اصلا نگران نباشید، میتوانید از این ایده ای که برای شما مطرح میکنیم بهره بگیرید. میتوانید این ایده را فقط با سنگ مرمر انجام بدهید، این گونه، که یک سینی زییا به رنگ دلخواه خود، ولی از جنس سنگ روی اپن یا میز نهار خوردی بگذارید ودرون آن وسایل تزئینی مانند ظرف های کوچک قرار بدهید.  اگر رنگ این سینی با رنگ اپن یا میز شما، هم خوانی داشته باشد جلوه ی آن هم بیشتر میشود.

همچنین بخوانید: ۲۶ راه ساده برای صاحب سبک کردن منزلتان


12. جزیره آشپز خانه در دکوراسیون داخلی با سنگ

جزیره وسط آشپز خانه قرار میگیرد و خود جزیره یک نمای زیبا به دکوراسیون خانه میدهد، تصور کنید اگر این جزیره از سنگ و با رنگ های جذاب ساخته شود چه نمای بی نظیری را به منزل شما میبخشد. همچنین  یکی از جذاب ترین دکوراسیون های داخلی با سنگ به حساب میاید. توصیه میکنیم از ایده خارق العاده بهره ببرید و دکوراسیون منزل خود را منحصربه فرد بکنید.

دکوراسیون آشپزخانه با سنگ مرمر

13. استفاده از سنگ برای قاب آیینه

اگر در منزل خود آیینه قدی دارید و در معرض دید قرار دارد، به شما بیشنهاد میکنیم، قاب آیینه خود را از سنگ کار کنید، سنگ هایی که رنگ آن روشن باشد و چشم ها به  آن خیره شود مانند قلوه سنگ سفید. این ایده علاوه بر این که دکوراسیون منزل شما را زیبا میکند، سبب میشود چشم همه به سمت آیینه برود، پس از بهترین نوع سنگ برای اجرای این ایده بهره بگیرید.

خرید آنلاین سنگ

مقاله زیر را حتما بخوانید:


پایان

از شما سپاس گزاریم که تا آخر مطالب با ما همراه بودید. امیدوارم نکات مناسبی را برای شما بیان کرده باشیم.

سنگ وزین ، مرجع معرفی و خرید انواع سنگ های ساختمانی ( نما – دیوار – پله و … ) شامل سنگ تراورتن ،سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، اسلب و کلیه مصنوعات سنگی مانند روشویی، صراحی، آب نما، پایه آیفون، پایه چراغ، باربکیو، شومینه، معرق سنگی و … با قیمت های رقابتی و شرایط ویژه فروش است.



انتشار در: 19 فروردین, 1399
بروز رسانی در: 15 آذر, 1400
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

63 - 59 =

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش