افتتاح شعبه کرج سنگ وزین

سنگ ساختمانی وزین در کرج

سنگ وزین شعبه کرج خود را به دلیل حجم بالای تقاضای سنگ های ساختمانی و همچنین مصنوعات سنگی در استان البرز (کرج) افتتاح کرد. این شعبه مشتمل بر دو سوله به مساحت ۳۰۰۰ متر است که در بردارنده انواع سنگ مرمر، سنگ تراورتن، مرمریت و گرانیت در ابعاد های طولی، تایل و ریزه بار در کاربری های سنگ نما، دیوار، کف و پله است.

شایان ذکر است بنا بر تقاضا و درخواست بسیار برای سنگهای تراورتن در کرج و بویژه سنگ تراورتن عباس آباد، این انبار سورت های فراورانی از انواع تراورتن های سفید و کرم با فراوری های موجدار و بیموج در کرج عرضه خواهد کرد.

افتتاح شعبه کرج سنگ وزین به دلیل افزایش درخواست های این استان بود. همچنین با توجه به فروش آنلاین و سفارشات شهرستان های کشور، ایجاد شعب در راهبرد سنگ وزین برای ارائه خدمت سریعتر و آسان تر است.

آدرس خرید حضوری سنگ از انبار شعبه کرج

آدرس این شعبه واقع در کرج، جاده ملارد، انبار نفت، بلوار شهید کچوئی ضلع جنوبی سیلوی کرج، مجتمع انبار جهاد کشاورزی، سولهD3 است.

جهت هماهنگی و استعلام محصولات سنگ های ساختمانی و انواع مصنوعات میتوانید از طریق درخواست سریع تماس و یا ارسال پیام در واتساپ اقدام نمایید. همچنین میتوانید از طریق شماره های در شده در زیر سایت ارتباط برقرار کنید.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.


انتشار در: 22 شهریور, 1399
بروز رسانی در: 21 شهریور, 1401
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 - = 62

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش