12 ایده زیبا و شیک آبنما مدرن

12 ایده زیبا و شیک آبنما مدرن

آبنما های پیش ساخته سنگی از جمله محصولات ساخته شده در صنعت سنگ های ساختمانی و تزئینی میباشد. در این میان به دلیل سنتی بودن صنعت سنگ در کشور ما و همچنین عدم ارائه ایده های جدید و خلاقانه توسط سازندگان، جای خالی ایده های نوین و انواع آبنما مدرن و خلاقانه کاملا محسوس است. سنگ وزین در راستای ماموریت خویش با اهداف نوآوری با نیاز سنجی، ارائه و اجرای ایده های خلاقانه، ارتقا سطح کیفی تولیدات قدم در این مسیر نهاده است.

در ادامه 12 ایده آبنما های مدرن پیش ساخته را مشاهده خواهید کرد. همچنین سنگ وزین با در دست داشتن طراحان و ایده پردازان و همچنین دست اندرکاران حرفه ای سازه های سنگی آمادگی تولید آبنماهای مدرن سفارشی و درخواستی شما را دارد.


ایده انواع آبنما مدرن سنگی

۱/ آبنما مکعب معلق

آبنما سنگی طرح مکعب معلق یک آبنمای مدرن است که با استفاده از رنگ مشکی و طراحی مکعبی، یک ظاهر مدرن و زیبا به سازه می‌بخشد. جریان آب به صورت یکسان از هر چهار ضلع مکعب می‌باشد که صدای آرامبخشی ایجاد می‌کند. همچنین رنگ مشکی و نورپردازی در شب جلوه‌ی زیبایی به آبنما می‌دهد.

۲/ آبنما سیامک

آبنمای سنگی سیامک طراحی برگرفته شده از آبنمای بزرگ میان بزرگراه مدرس در تهران دارد. رنگ مشکی سنگ مرمریت در کنار طراحی ساده و در عین حال شیک این آبنما، جلوه ای مدرن برای آن ایجاد کرده است. جریان آب در این آبنما مدرن از طریق نازل های آب بارانی، صورت می گیرد که با قابلیت تنظیم میزان صدا میتواند گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای سربسته و همچنین آبنما خانگی باشد.

۳/ آبنما لیرا

آبنما سنگی لیرا متشکل از دو مستطیل توخالی در اندازه های متفاوت می باشد. از سنگ چینی با ترکیب خطوط سفید و طوسی در ساخت این آبنما استفاده شده است. جریان آب پس از پمپاژ شدن به مستطیل بزرگ، از طریق یک دهانه به داخل مستطیل کوچک سرازیر شده و سپس توسط نازل های آب بارانی – رشته ای، به سمت پایین ریخته می شود.

آبنما سنگی لیرا

۴/ آبنما سهند

آبنما سنگی سهند از ترکیب سنگ مرمریت کرم و مشکی رنگ ساخته شده است. طراحی هندسی و اشکال شکسته در این آبنما جلوه ای مدرن و متفاوت برای آن پدید آورده است. بهره گیری از نورپردازی در تولید این آبنما مدرن، نمای بسیار خاصی در شب برای آن ایجاد می کند.

۵/ آبنما درین

آبنمای سنگی درین از دسته انواع آبنما مدرن کوچک می باشد. این آبنما از سنگ گرانیت ساخته شده و متشکل از حوض مربع شکل و یک گوی سنگی است. درون گوی به شکل کاسه طراحی شده تا آب درون این کاسه جمع شود و سپس به درون حوض سرریز بشود.

آبنمای سنگی درین

۶/ آبنما پاندورا

آبنما سنگی پاندورا از سنگ مرمریت ساخته شده است. طراحی این آبنما به شکل یک منشور وارونه‌ی قرار گرفته بر روی مکعب مستطیل سنگی می باشد. رگه های سفید سنگ مرمریت بر روی زمینه تیره رنگ آن، جلوه جذابی برای این آبنما مدرن خلق کرده است.

۸/ آبنما اینفینیتی

آبنما سنگی اینفینیتی دارای طرحی برگرفته شده از برج معروف کایان واقع در شهر دبی می باشد. طراحی این آبنما مدرن متشکل از یک ستون مارپیچ و گوی سنگی قرار گرفته بر روی آن می باشد. از سنگ مرمریت در ساخت این آبنما سنگی استفاده شده است. جریان آب از سوراخ تعبیه شده در بالای گوی نشات می گیرد و به سمت پایین سرازیر می شود.

آبنما سنگی اینفینیتی

۹/ آبنما متیس

آبنما سنگی متیس با رنگ تیره سنگ مرمریت و طرح دو استوانه منحنی شکل خود، از سبکی مدرن برخوردار می باشد. آب در این آبنما مدرن از استوانه پشتی جریان پیدا می کند و به داخل استوانه جلویی می ریزد و صدای متوسطی از شرشر طبیعی آب ایجاد می کند.

۱۰/ آبنما مسعود

آبنما سنگی مسعود متشکل از یک ستون قرار گرفته در مرکز حوض بوده و از سنگ چینی ساخته شده است. آب این آبنما مدرن از بالای ستون جریان پیدا می کند و پس از سرازیر شدن بر روی شیار های سطح ستون، به داخل حوض میریزد و صدایی ملایم از شرشر آب پدید می آورد.

۱۱/ آبنما سانا

آبنما پرده ای سانا از دسته آبنما های بزرگ دیوار است. این آبنما مدرن از سه بخش ( کتیبه – 3 نازل آب – حوض ) تشکیل شده است. از ترکیب سنگ آنتیک، قلوه سنگ و سنگ گرانیت در طراحی کتیبه آبنما استفاده شده است. جاری شدن آب از درون پرده آب ها و ریزش آن به داخل حوض، صدای نسبتا بلند و دلنشینی از شرشر آب در فضای اطراف ایجاد می کند.

۱۲/ آبنما پرده آب – کیا

آبنما سنگی کیا از دیگر انوع آبنما های پرده ای می باشد. استفاده از سنگ مرمریت با زمینه طوسی و رگه های سفید رنگ، جلوه ای بسیار شیک و مدرن برای این آبنما دیواری به ارمغان آورده است. بهره گیری از نورپردازی در حوض این آبنما مدرن، جذابیت آن را دو چندان کرده است.



انتشار در: 10 اردیبهشت, 1403
بروز رسانی در: 17 اردیبهشت, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 75 = 81

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش