14 ایده خاص، مدرن و شیک میز های سنگی و شیشه ای

14 ایده خاص، مدرن و شیک میز های سنگی و شیشه ای

میز سنگی در اشکال گوناگون و با جنس های مختلف ساخته می شود، یکی از انواع پر طرفدار و پر کاربرد آن، ترکیب میز با پایه سنگی و رویه شیشه ای است. امروزه میز های سنگی و شیشه ای با طراحی های متفاوت، خاص و گاهی عجیبی که دارند، در طراحی دکوراسیون داخلی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند.

میز های سنگی و شیشه ای در انواع گوناگون همچون میز ناهارخوری، میز عسلی، میز جلو مبلی و استند سنگی و اشکال مختلف مانند میز سنگی مستطیل و میز گرد ساخته می شوند، در گالری زیر می توانید 14 ایده خاص، مدرن و شیک میز های سنگی و شیشه ای را مشاهده نمایید.

گالری میز های سنگی و شیشه ای

1/میز جلو مبلی پایه سنگی اینفینیتی

میز جلو مبلی پایه سنگی اینفینیتی از پایه دو تیکه سنگی و رویه شیشه ای بیضی شکل تشکیل شده است. این میز جلو مبلی سبکی مدرن داشته و از سنگ تراورتن ساخته شده است. طراحی مارپیچ شکل این میز برگرفته از برج اینفینیتی در شهر دبی می باشد.

2/ میز جلو مبلی پایه سنگی هندسی

میز جلو مبلی پایه سنگی هندسی متشکل از پایه چهار تیکه با طرح اشکال هندسی چون مکعب، هرم، استوانه و گوی می باشد. از دو سنگ تراورتن با زمینه رنگی کرم و سنگ مرمریت با زمینه مشکی و رگه های سفید رنگ در ساخت این میز سنگی استفاده می شود.

3/ میز پایه سنگی ناهار خوری هستی

میز پایه سنگی ناهار خوری هستی با رویه مستطیل شکل و پایه سه تیکه طراحی شده است. جنس پایه‌ی استوانه‌ای از سنگ چینی و جنس دو پایه نیم دایره شکل کناری از سنگ مرمریت می باشد. این میز ناهار خوری سنگی سبکی مدرن داشته و در ابعاد 6 یا 8 نفره تولید و عرضه می گردد.

4/ میز پایه سنگی مروارید

میز پایه سنگی مروارید طراحی برگرفته شده از ساختار صدف های دریایی دارد و از سنگ تراورتن کرم ساخته شده است. این میز جلو مبلی سبکی کلاسیک دارد و برای کاربری در دکوراسیون هایی با نمای روشن مناسب می باشد.

5/ میز جلو مبلی پایه سنگی ستیا

میز جلو مبلی پایه سنگی ستیا از مجموع سه گوی سنگی و رویه شیشه ای تشکیل شده است. این محصول از سه سنگ متفاوت ( سنگ تراورتن کرم -سنگ تراورتن شکلاتی – سنگ مرمریت نجف آباد ) ساخته می شود.

6/ میز پایه سنگی ناهار خوری توسکا

میز پایه سنگی ناهار خوری توسکا

میز پایه سنگی ناهار خوری توسکا با جلوه جذاب و متفاوت خود، دارای طراحی برگرفته شده از تنه درختان به هم تنیده شده می باشد. از سنگ تراورتن و ترکیب دو سبک مدرن و فانتزی در ساخت این میز سنگی استفاده شده است.

7/ میز کنسول سنگی نگین

میز سنگی و شیشه ای

میز کنسول سنگی نگین از دیگر نمونه میز های سنگی و شیشه ای می باشد. این کنسول سنگی از سنگ تراورتن ساخته می شود. بدنه این میز طراحی شبیه به سنگ آنتیک داشته و از چهار گوی سنگی در فاصله بین پایه و رویه شیشه ای استفاده شده است.

8/ میز جلو مبلی پایه سنگی روزا

میز سنگی و شیشه ای

میز جلو مبلی پایه سنگی روزا با طراحی زیبا و خلاقانه خود، از سنگ تراورتن کرم ساخته شه است. از ترکیب طرح سنگ آنتیک و ساب براق در ساخت پایه‌ی این میز سنگ و شیشه استفاده شده است.

9/ میز ناهار خوری سنگی ماهلین

میز سنگی و شیشه ای

میز ناهار خوری سنگی ماهلین از دیگر نمونه انواع میز های سنگی و شیشه ای با طراحی کلاسیک بوده که از پایه سنگی دو تیکه به همراه رویه شیشه ای تشکیل شده است.

10/ میز جلو مبلی پایه سنگی آویسا

میز سنگی و شیشه ای

میز جلو مبلی پایه سنگی آویسا طراحی شبیه به صدف دو کفه‌ای دارد. جنس پایه میز سنگی از سنگ تراورتن کرم می باشد. بکارگیری این میز سنگی در دکوراسیون، جلوه و جذابیت خاصی برای فضا ایجاد خواهد کرد.

11/ میز جلو مبلی پایه سنگی هورین

میز سنگی و شیشه ای

میز جلو مبلی پایه سنگی هورین متشکل از رویه شیشه ای مربع شکل و پایه سنگی با طراحی اریب دار می باشد. این میز سنگی سبکی کلاسیک دارد و برای قرارگیری لوازم دکوری چون مجسمه سنگی، گوی سنگی، گلدان سنگی و یا آباژور مناسب خواهد بود.

12/ میز جلو مبلی پایه سنگی شارون

میز سنگی و شیشه ای

میز جلو مبلی پایه سنگی شارون پایه سنگی و رویه شیشه ای مثلثی شکل دارد. پایه میز سنگی با طراحی متمایز خود، جلوه ی خاصی در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک ایجاد خواهد کرد.

13/ استند سنگی صلیب

میز سنگی و شیشه ای

استند سنگی صلیب از دو میله استیل قرار گرفته بین رویه شیشه ای و پایه سنگی میز تشکیل شده است. میله های استیل از نمای بالا، طرحی به شکل صلیب ایجاد کرده اند. این میز سنگی از جمله میز های سنگی و شیشه ای با سبک مدرن می باشد.

14/ میز ناهار خوری سنگی آیدا

میز های سنگی و شیشه ای

میز ناهار خوری سنگی آیدا از پایه دو تیکه سنگی و رویه شیشه ای بیضی شکل تشکیل شده است. پایه های این میز از سنگ تراورتن کرم به صورت شمش یک تکه ساخته شده و به شکل پله ای برش خورده است. این میز ناهار خوری سنگی در ابعاد 6 یا 8 نفره تولید می شود.

برچسب‌ها :


انتشار در: 20 اسفند, 1402
بروز رسانی در: 4 اردیبهشت, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

74 + = 83

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش