سنگ مناسب برای روشویی

سنگ مناسب برای روشویی

سنگ برای صفحه و رویه روشویی و همچنین کاسه روشویی یکی از متریال های رایج و محبوب میباشد. دلیل این امر را میتوان زیبایی، مقاومت و قیمت مناسب آن دانست.


مهمترین فاکتور در انتخاب سنگ مناسب برای روشویی

مهمترین فاکتور در انتخاب سنگ مناسب برای روشویی را میتوان رنگ آن دانست. این که رویه و یا کاسه روشویی در حالت کلی روشن و یا تیره باشد. و در حالت روشن در تنالیته رنگ های گرم باشد و یا سرد. خوشبختانه با توجه به فراوانی انواع سنگ ها، مشتریان عزیز میتوانند از بین ده ها طیف رنگی، سنگ مد نظر خود برای روشویی را انتخاب نمایند.


۱/ سنگ های مرمریت برای روشویی

سنگ های مرمریت با قیمت مناسب و طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها یکی از بهترین گزینه های برای کاربرد در روشویی به عنوان رویه یا صفحه و یا کاسه روشویی هستند. در کالکشن زیر برخی از سنگ های مرمریت را میتوانید مشاهده کنید.

کاتالوگ و کالکشن رنگ سنگ های مرمریت

نگهداری سخت سنگ مرمریت برای روشویی

سنگ های مرمریت تیره از جمله سنگ های رایج و محبوب برای رویه و کاسه های روشویی هستند. از جمله این سنگ های میتوان به سنگ مرمریت اسپایدر و سنگ لاشتر و نجف آباد اشاره کرد. نقطه ضعف استفاده از سنگ های مرمریت تیره در لکه شدن آن ها به مروز زمان و کدر شدن سطح براق آن ها میباشد. برای این امر بهتر است از واکس و یا محلول های محافظ نانو استفاده نمایید و در سر موعد یکساله و یا دوساله آن ها را دوباره ترمیم نمایید.


۲/ سنگ های گرانیت برای روشویی

گرانیت بهترین سنگ مناسب برای روشویی میباشد. چرا که مقاومت بالا در برابر لکه و مواد شوینده دارند و نیاز به نگهداری نیز ندارند. نقطه ضعف سنگ های گرانیت را میتوان در رنگ ها و طرح های محدود داخلی دانست. البته اگر از سنگ های خارجی استفاده نماییم میتوانیم این محدودیت را جبران کنیم. اما در این صورت هزینه سنگ ما ضریب ۳ یا ۴ برابری خواهد داشت.

کالکشن سنگ های گرانیت

سنگ گرانیت اقتصادی برای روشویی

بهترین سنگ اقتصادی برای رویه روشویی سرویس های بزرگ بهداشتی را میتوان انواع گرانیت های داخلی از انواع مروارید و نطنز و نهبندان دانست.


۳/ سنگ های چینی برای روشویی

سنگ چینی از لحاظ مقاومت در رتبه بالاتری نسبت به سنگ های مرمریت قرار دارند. این سنگ ها در تنالیته رنگی سفید و طوسی روشن و تیره در دسترس هستند و در ساخت مصنوعات سنگی چون روشویی و کاسه حمام ترکی کاربرد فراوانی دارند. طرح زیبای رگه های سنگ های چینی سبب پدیدار شدن جلوه بسیار زیبا میشود. در عکس های زیر برخی از طرح های سنگ های چینی یا کریستال را میتوانید مشاهده نمایید.

کالکشن سنگ چینی کریستال

با این حال بهتر است برای ماندگاری بهتر و حفظ کیفیت سنگ و ساب براق سطحی، از محلول ها و یا واکس های نانو بهره گرفته شود.


۳/ سنگ مرمر برای روشویی

سنگ مرمر یکی از گزینه های رایج در روشویی های فضاهای لوکس به حساب می آید. در کنار زیبایی سنگ مرمر و طیف رنگی جذاب با کریستال های شفاف آن، مقاومت پایین آن در برابر مواد اسیدی و همچنان هوازدگی سبب از بین رفتن ساب براق سنگ طی مرور زمان (پس از یک تا دو سال) میشود. بدین سبب استفاده از محلول و یا واکس های محافظ نانو میتواند در حفظ و نگهداری این سنگ موثر واقع شود.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.


انتشار در: 27 خرداد, 1403
بروز رسانی در: 12 تیر, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.