بازار سنگ ساختمانی در شمال تهران

بازار سنگ ساختمانی در شمال تهران

نمایشگاه سنگ ساختمانی “سنگ وزین” در محله اقدسیه در شمال تهران قرار دارد و آماده ارائه انواع سنگ‌های ساختمانی به مشتریان عزیز به صورت حضوری می باشد. در این شوروم و بازار سنگ ساختمانی، شما می‌توانید علاوه بر انتخاب سنگ‌های مورد نظر خود، از خدمات کارشناسان ما برای انتخاب بهتر بهره‌مند شوید.


انواع سنگ در بازار سنگ ساختمانی وزین

در بازار سنگ ساختمانی و شوروم سنگ وزین، می‌توانید انواع سنگ‌های مرمریت، تراورتن و چینی را در اندازه‌های ۴۰ طولی و پله مشاهده نمایید. سنگ‌های موجود در انبار شامل موارد زیر می‌باشند:

  • مرمریت لاشتر
  • مرمریت نجف آباد
  • مرمریت گلدن بلک
  • مرمریت آباده صلصالی
  • مرمریت گوهره
  • چینی نی ریز
  • چینی الیگودرز
  • چینی ازنا
  • تراورتن عباس آباد ابیانه

نکات حائز اهمیت در انتخاب و خرید سنگ ساختمانی

ممکن است که تنوع گستره انواع طرح، رنگ و مدل سنگ ها در بازار سنگ ساختمانی، شما را در خرید بهترین گزینه برای نیازتان سردرگم کند. به هنگام انتخاب انواع سنگ ساختمانی، لازم است که با در نظر گرفتن نیاز خود، طبق چند نکته و خصیصه‌ی مهم، مناسب ترین سنگ ساختمانی را انتخاب نمایید. در موارد پایین، پایه و اساسی ترین ویژگی هایی که در خرید سنگ ساختمانی باید به آن توجه داشت را ذکر کرده ایم:

  1. فضای کاربری: محل به کارگیری سنگ ها به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود. این مشخصه را میتوان اولین و مهم ترین ویژگی در خرید سنگ دانست. زیرا انتخاب سنگ نامناسب برای محل مورد نظر، در نهایت باعث عدم کارایی آن در مدت زمان کوتاه و ایجاد هزینه های گزاف خواهد شد.
  2. نوع کاربرد: کاربرد سنگ ها به دسته سنگ نما – سنگ کفسنگ دیوارسنگ پله و رویه کابینت تقسیم بندی می شود.توجه به بخش مورد نظر در ساختمان و المان های دیگری چون میزان رفت و آمد و استحکاک آن، از اهمیت بالایی در انتخاب سنگ برخوردار است.
  3. سورت سنگ: سورت سنگ ها بر اساس میزان کیفیت، نوع، طرح و رنگ آنها مشخص می شود. هر چه سورت سنگ از درجه بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  4. ابعاد و ضخامت: بسته به نوع کاربرد سنگ، ابعاد و ضخامت آن نیز باید مختص محل کاربری مورد نظر باشد. ابعاد تایل، طولی و اسلب از جمله متداول ترین اندازه های تولید شده می باشند.
  5. نوع فرآوری: از رایج ترین انواع پرداخت و ساب سطح سنگ ها میتوان به ساب صیقلی مات چرمی کات و اسکرچ اشاره کرد.

خرید آنلاین سنگ ساختمانی

شما می‌توانید سایر سنگ‌هایی که در انبار موجود نیستند، مانند انواع سنگ مرمر، سنگ‌ اسلب، سنگ گرانیت و سایر سنگ های مرمریت، تراورتن و چینی را به صورت آنلاین از وبسایت سنگ وزین خریداری نمایید.

فهرست قیمت انواع سنگ ساختمانی

در فهرست زیر برخی از سنگ های ساختمانی لیست شده اند که در صورت تمایل می‌توانید تمامی سنگ ها را با فشردن دکمه “مشاهده تمامی سنگ های ساختمانی” در ذیل لیست، ببینید.


آدرس و ساعت کاری شوروم سنگ وزین

بازار سنگ ساختمانی و شوروم وزین در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر پذیرای مشتریان عزیز در شمال تهران می‌باشد.

آدرس خرید سنگ ساختمانی و انواع دیگر محصولات سنگ طبیعی: تهران، بزرگراه ارتش غرب، نرسیده به میدان اراج، لاین کندرو، خروجی کارواش اقدسیه، ۵۰۰ متر بالاتر از کارواش، بازار سنگ اقدسیه، غرفه سنگ وزین (اولین شوروم بازار).
مشاهده در نقشه گوگل

تماس و مشاوره خرید سنگ ساختمانی

در صورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. ما در سنگ وزین همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات و محصولات را به شما عزیزان ارائه دهیم. شما می توانید با بهره گیری از راهنمایی متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای سنگ وزین، به تجربه‌ای ایده آل و خریدی کاملا مناسب دست یابید.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.


انتشار در: 9 مرداد, 1403
بروز رسانی در: 9 مرداد, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.