10 ایده جذاب و مدرن جا شمعی سنگی

10 ایده جذاب و مدرن جا شمعی سنگی

جا شمعی ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو کوچک، تاثیر زیادی در ساخت جلوه دکوراسیون ها ایجاد می کنند. شمعدان ها به عنوان المانی زینتی می توانند در کنار نور و گرمای ملایمی که از سوختن شمع نشأت می گیرد، فضایی آرامش بخش و زیبا برای محیط اطراف خلق کنند. انتخاب یک شمعدان تزئینی مناسب، نیازمند در نظر گرفتن ویژگی و شاخص های مربوط به کاربرد هر نوع جا شمعی می باشد.

جنس انواع جا شمعی

نوع جنس از عوامل مهم در انتخاب جا شمعی می باشد. از انواع این محصولات با توجه به نوع جنس، می توان به جا شمعی سنگی، کریستالی، فلزی و سرامیکی اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مهم انواع جا شمعی ها می توان به اندازه و ارتفاع – طرح و رنگ – سبک ( مدرن – کلاسیک – فانتزی و… ) و نوع کاربرد آنها اشاره کرد.

کاربرد انواع جا شمعی

به طور کلی، کاربرد جا شمعی ها به دو دسته تزئینی و وارمر تقسیم می شوند. جا شمعی وارمر برای قرارگیری شمع های وارمر گرد به منظور گرم نگه داشتن غذا کاربرد دارد و جا شمعی تزئینی برای جایگیری شمع های قلمی، معطر و سایر شمع هایی که به منظور زینت بخشیدن به دکور استفاده می شوند، مناسب می باشد.

ویژگی جا شمعی سنگی

جا شمعی سنگی با استفاده از سنگ های کاملا طبیعی چون سنگ مرمر، سنگ چینی و سنگ مرمریت ساخته می شود. بهره گیری از سنگ های طبیعی در ساخت این تزیینات سنگی، جلوه ای بسیار جذاب و منحصر به فرد برای هر کدام از آنها پدید آورده است. به دلیل طبیعی و تکرار ناپذیر بودن طرح سنگ ها، هر کدام از شمعدان های سنگی دارای نقش و رنگ یکتای خود هستند.

بی شک استفاده از انواع جا شمعی سنگی در دکوراسیون داخلی، زیبایی و جزئیات فضا را بیش از پیش افزایش خواهد داد. شما می توانید با بکارگیری شمعدان سنگی مناسب و قرار دادن آن بر روی انواع میز سنگی، رویه کابینت، کنسول خانه و یا شلف های دیواری، نمایی شیک و خلاقانه برای دکور خود ایجاد کنید. در ادامه این مطلب به مشاهده گالری 10 ایده جذاب و مدرن جا شمعی سنگی خواهیم پرداخت.

گالری جا شمعی سنگی

جا شمعی سنگی وینا

جا شمعی سنگی وینا از ترکیب سه شمعدان استوانه ای شکل با ارتفاع های متفاوت تشکیل شده است. از سنگ چینی در ساخت این محصول استفاده می شود. این جا شمعی سنگی برای قرارگیری شمع وارمر گرد با اندازه استاندارد، مناسب خواهد بود.

جا شمعی وارمر رهان

جا شمعی وارمر رهان با طراحی دایره شکل خود، از سنگ چینی ساخته شده است. این شمعدان مدرن برای جایگیری شمع وارمر گرد مناسب می باشد.

شمعدان سنگی نینا از سنگ مرمر با ساب براق و صیقلی ساخته شده است. خاصیت عبور نور سنگ مرمر باعث شده تا بازتاب نور شمع بر روی این شمعدان، جلوه ای جذاب و زیبا از ساختار طبیعی سنگ مرمر را در نور کم به نمایش بگذارد. این جا شمعی سنگی برای قرارگیری شمع های قلمی و ایستاده مناسب خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، شمعدان سنگی پارنا در دو طرح متفاوت عرضه می شود. این شمعدان از سنگ مرمر قهوه ای ساخته شده و از دسته تزیینات سنگی با سبک تلفیقی مدرن و سنتی می باشد. این جا شمعی برای قرارگیری شمع وارمر گرد مناسب است.

شمعدان سنگی مهسان

شمعدان سنگی مهسان از ترکیب دو جا شمعی با ارتفاع های متفاوت ساخته شده است. از سنگ چینی با زمینه سفید و هاله های طوسی رنگ در ساخت این محصول استفاده شده است. این اکسسوری سنگی برای جایگیری شمع قلمی و ایستاده مناسب می باشد.

شمعدان سنگی ساده سه تایی با طراحی ساده خود، از سنگ مرمر ساخته شده است. این محصول دارای ست سه عددی جا شمعی سنگی در اندازه های متفاوت می باشد. استفاده از این شمعدان بر روی انواع میز سنگی، رویه کابینت و شلف های دیواری، جلوه و جذابیت دکوراسیون را دوچندان خواهد کرد.

شمعدان سنگی طرح فروغ

شمعدان سنگی فلزی طلایی فروغ طرح لا از ترکیب پایه سنگی مرمر و جا شمعی از جنس استیل ساخته شده است. این اکسسوری سنگی با سبک تلفیقی خود، برای قرارگیری شمع قلمی و ایستاده مناسب می باشد.

شمعدان سنگی گرد سه تایی

شمعدان سنگی گرد سه تایی مشکی سبکی ساده داشته و از سنگ مرمریت ساخته شده است. این ست سه عددی تزیینات سنگی دارای اندازه های یکسان بوده و برای قرارگیری شمع وارمر گرد مناسب می باشد. بهره گیری از این ست شمعدان بر روی کنسول سنگی، میز ناهار خوری، رویه کابینت و استند های سنگی، جلوه و جزئیات دکوراسیون شما را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

جاشمعی سنگی ایلکا از روی هم قرار گرفتن سه مکعب سنگی از جنس مرمر ساخته شده است. نقش و رنگ سنگ مرمر در کنار طراحی متمایز و جذاب این اکسسوری سنگی، جلوه ای منحصر به فرد برای آن به ارمغان آورده است. این شمعدان برای جایگیری شمع قلمی و ایستاده مناسب می باشد.

جاشمعی سنگی - شمعدان سنگی دو شعله فروغ

شمعدان سنگی فلزی طلایی فروغ U متشکل از پایه سنگی و جا شمعی از جنس استیل می باشد. این شمعدان طراحی شبیه به حرف انگلیسی U داشته و امکان قرارگیری دو شمع قلمی را فراهم می سازد.



انتشار در: 26 فروردین, 1403
بروز رسانی در: 26 فروردین, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

90 - 82 =

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش