شوروم آبنما در شمال تهران

شوروم آبنما در شمال تهران
شوروم آبنما در شمال تهران

شوروم آبنمای سنگ وزین در شمال تهران، محله اقدسیه، آماده ارائه انواع آبنماهای پیش ساخته سنگی به شما مشتریان عزیز است. در شوروم وزین، می‌توانید انواع مختلف آبنماهای دیواری، باغی، حیاطی و دکوراتیو را با جزئیات دقیق، از جمله میزان صدای آب، مشاهده نمایید.

همچنین بیش از ۲۰ نمونه ابنمای آماده در شوروم موجود می باشد که بدون نیاز به زمان انتظار برای ساخت، تنها در مدت ۲ روز آماده تحویل، نصب و اجرا می باشد.

آبنماهای پیش‌ساخته موجود در شوروم وزین شامل انواع کتیبه‌ای، ریزشی، میدانی و دیواری هستند که همگی جزو پر فروش‌ترین آبنماهای سنگی به حساب می‌آیند. این تنوع در محصولات به شما امکان می‌دهد که بر اساس سلیقه و نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.


انواع آبنما سنگی

آبنما های سنگی وزین در انواع مدل ها همچون آبنما خانگی، آبنما دیواری، آبنما حیاطی، آبنما ویلایی و باغی هستند که با انواع سنگ های مرمریت و سنگ چینی ساخته می شوند. هر کدام از این سنگ‌ها دارای ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود هستند که به آبنماها جلوه‌ای منحصر به فرد می‌بخشند.

سفارشی سازی آبنما های سنگی وزین

شما می‌توانید آبنماهای سنگ وزین را با توجه به محل قرارگیری و نیازهای خود سفارشی‌سازی کنید. این تغییرات می‌تواند شامل طرح، ابعاد، اجزا، نورپردازی و نوع سنگ باشد.

تیم متخصص ما آماده است تا با شما در طراحی و اجرای آبنمای دلخواهتان همکاری کند. نوع سنگ ابنما نیز از بین سنگ‌های ساختمانی موجود در شوروم قابل انتخاب است، تا بتوانید آبنمای دلخواه خود را با بهترین کیفیت و مطابق با سلیقه‌ خودتان داشته باشید.

همچنین، پیش از خرید میتوانید با استفاده از امکان واقعیت افزوده آبنما، مدل مورد نظر را به صورت مجازی در مکان دلخواه خود قرار دهید. این قابلیت بدون نیاز به نصب اپلیکیشن و یا نرم افزار خاصی بر روی تلفن هوشمند شما موجود است. کافیست به صفحه محصول دلخواه در سایت سنگ وزین بروید و بر روی “جایگذاری و مشاهده در فضای شما” کلیک کنید. (شایان ذکر است این قابلیت برای تمامی آبنماها به طور کامل اجرا نشده است)


خرید آنلاین آبنمای سنگی

شما می‌توانید از طریق وبسایت وزین، بیش از ۷۰ مدل آبنما در سبک‌های کلاسیک و مدرن در طرح های مختلف را مشاهده و خریداری کنید. سایت سنگ وزین، با ارائه تصاویر و اطلاعات کامل از محصولات، به شما این امکان را می‌دهد که با آگاهی کامل و به راحتی خرید نمایید. علاوه بر این، تیم پشتیبانی آنلاین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره‌های لازم است.

در فهرست زیر برخی از آبنما ها لیست شده اند که در صورت تمایل می‌توانید تمامی محصولات آبنما سنگی را با فشردن دکمه مشاهده تمامی آبنما های سنگی در ذیل لیست، مشاهده نمایید.


آدرس و ساعت کاری شوروم سنگ وزین

شوروم وزین در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر پذیرای مشتریان عزیز در شمال تهران می‌باشد.

آدرس خرید آبنما و انواع دیگر محصولات سنگ طبیعی: تهران، بزرگراه ارتش غرب، نرسیده به میدان اراج، لاین کندرو، خروجی کارواش اقدسیه، ۵۰۰ متر بالاتر از کارواش، بازار سنگ اقدسیه، غرفه سنگ وزین (اولین شوروم بازار).
مشاهده در نقشه گوگل

تماس و مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. تیم متخصص و حرفه‌ای ما همواره آماده است تا بهترین خدمات و محصولات را به شما عزیزان ارائه دهد. هدف ما در سنگ وزین، رضایت کامل شما و ایجاد تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از خرید و استفاده از آبنماهای سنگی است.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.


انتشار در: 24 تیر, 1403
بروز رسانی در: 30 تیر, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.