گالری نمونه های ورودی ساختمان

گالری نمونه های ورودی ساختمان

نمای ورودی ساختمان یکی از مهم ترین بخش های معماری بوده که نوع طراحی آن، از اهمیت و تاثیر بسیار بالایی در ایجاد جلوه‌ی بنا برخوردار می باشد. عوامل متعددی مانند متریال به کار گرفته شده، سبک طراحی و یا حتی انتخاب درب ورودی، در نما اثرگذار هستند. بکارگیری سنگ ساختمانی مناسب مانند سنگ تراورتن، سنگ گرانیت یا مرمریت، از دیگر عوامل مهم در ساخت ورودی ساختمان ها به حساب می آید. سنگ های طبیعی با نقش و رنگ های متفاوت و طبیعی خود، با توجه به نوع سبک نما ساختمان ( مدرن کلاسیک سنتی و … ) انتخاب می شوند.

نمای ورودی ساختمان: اهمیت و تأثیر متریال و طراحی

نماهای ورودی ساختمان با استفاده از مصالح ترکیبی و متفاوتی ساخته شده اند. استفاده از سنگ های طبیعی به عنوان سنگ پلهسنگ کف و بهره گیری از اسلب بوک مچ و فور مچ و سنگ آنتیک در طراحی دیوار ورودی، نمای خاص و جذابی برای بنا پدید آورده است.

تأثیر مصنوعات سنگی در نمای ورودی ساختمان

همچنین معماران با بکارگیری مصنوعات سنگی چون پایه آیفون، گلدان سنگی، گوی، مجسمه و کتیبه سنگی در سر در ساختمان، جزئیات و خلاقیت طراحی این پروژه ها را دو چندان کرده اند.

پله‌ ورودی ساختان با ترکیب سنگ‌های مختلف

در گالری زیر ایده ها و نمونه های مختلف از نمای ورودی ساختمان که دارای پله می باشند را مشاهده میکنید. پله ها از ترکیب سنگ های مختلف مرمریت و گرانیت ساخته شده اند. به طور مثال از ترکیب زیر پله مشکی نجف آباد و مرمریت دهبید کرم استفاده شده است که همین تضاد رنگی سبب ایجاد جلوه ای هارمونیک با دیگر اجزای نمای ورودی شده است.

نمای ورودی ساختمان همراه با پله
عکس پله ورودی ساختمان با سنگ چینی ازنا

ایده نمای درب ورودی ساختمان

در گالری زیر، انواع مختلف از نماهای ورودی ساختمان را مشاهده می‌کنید. این نماها از ستون‌های نمای رومی با طراحی ساده یا ابزار سنگی و طرحدار، تا اسلب‌های بوک مچ و سنگ آنتیک طراحی شده‌اند.

ورودی ساختمان به سبک نما رومی


انتشار در: 19 اسفند, 1402
بروز رسانی در: 5 اردیبهشت, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 38 = 44

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش