آبنما خانگی

آبنما خانگی

آبنما به عنوان یک عنصر دکوراتیو و آرامش‌بخش، در انواع فضاها به کار گرفته می‌شود. از جمله این فضاها می‌توان به مکان‌های مختلف مسکونی، تجاری و عمومی اشاره کرد. اما بیشترین استفاده از آبنما، داخل خانه می باشد که به عنوان آبنما خانگی شناخته می شود.

در قسمت پایین میتوانید تیتر های زیر را مشاهده نمایید:


انواع آبنماهای قابل استفاده در خانه

استفاده از آبنماها در داخل خانه، به‌ویژه در فضاهایی که محدودیت وجود دارد، می‌تواند به شیوه‌های مختلف انجام شود. از جمله آبنماهایی که برای این منظور انتخاب می‌شوند عبارتند از:

  1. آبنما خانگی ایستاده کوچک: این نوع آبنماها به دلیل ابعاد کوچکشان، برای فضاهای محدود داخلی مثل نشیمن، سالن حال و پذیرایی، یا کنج‌های خالی کوچک مناسب هستند.
  2. آبنما خانگی دیواری: این نوع آبنماها که کنار دیوار قرار میگیرند، برای استفاده در فضاهایی با مساحت داخلی بیشتر مثل حیاط‌های کوچک، بالکن‌ها و گاهی پاسیوها، مناسب هستند.

یکی دیگر از انواع آبنما، آبنمای مرکزی یا میدانی است که معمولا دارای ابعاد بزرگتر بوده و برای فضاهای بزرگتر مثل باغ‌ها و حیاط‌ مناسب هستند، به همین دلیل، ما این مدل را غالبا برای داخل خانه توصیه نمیکنیم. علاوه بر این، آبنما های میدانی، غالبا صدای بسیار زیاد و یا پاشش آب به اطراف را دارند.

در نهایت، انتخاب نوع آبنما باید با توجه به محیط و فضای خانه‌ی شما صورت گیرد، اما اگر به دنبال جلوه‌ی زیبایی، آرامش و نقطه تمرکز در خانه خود هستید، استفاده از آبنماهای ایستاده و کنجی و دیواری با ابعاد کوچک می‌تواند یک گزینه عالی باشد.


مزایای داشتن آبنما در خانه

  • صدای شرشر آب به محیط خانه طراوت و آرامش می بخشد که توصیه میشود از آبنماهای با صدای کم یا ملایم بهره ببرید.
  • آبنما به خودی خود زیباست و در بخش تراس – بالکن – حیاط خلوت و حتی داخل خانه جلوه میدهد.
  • با انواع گل و گیاه میتوانید فضا سازی بسیار زیبا ایجاد کنید.
  • فضای داخل خانه با رطوبت آبنما تلطیف داده میشود.
  • نور پردازی آبنما خانگی در شب و نور کم، بسیار چشم نواز و زیبا خواهد بود.
  • با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ مدل آبنما در سبک‌های مختلف از جمله مدرن، کلاسیک و سنتی، می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود، آبنمای مناسبی را انتخاب کنید.

علاوه بر مزایای ذکر شده، آبنماهای خانگی، در دنیای مدرن امروز، نه تنها به منظور افزایش زیبایی فضا، بلکه به دلیل تاثیر مثبتی که بر سلامت روان می گذارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. صدای آب جاری از آبنماها می‌تواند اثرات آرامش‌بخشی بر روح و روان افراد داشته باشد و همچنین به بهبود کیفیت هوای داخلی نیز کمک کند.


چرا آبنما را از سنگ وزین بخریم؟
پیشنهاد میکنیم مقاله ی زیر را از دست ندهید:

نکات نگهداری آبنما در خانه

  • تمیز کاری ماهانه: برای حفظ زیبایی و کیفیت آبنما بهتر است به صورت ماهانه آبنما را تمیز کاری کنیم. تمیز کاری شامل تعویض آب و شستشوی قلوه سنگ ها و چمن خواهد بود.
  • جدا کردن از برق: در صورت عدم استفاده، آبنما را از برق جدا کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
  • استفاده از برس نرم: برای تمیزکاری آبنما، از ابرها یا برس‌های نرم استفاده کنید. از مواد شیمیایی بدون اسید جهت تمیز کردن بدنه و حوض آبنما استفاده کنید.
  • جلوگیری از رشد جلبک: با استفاده از کات‌کبود، از رشد جلبک در آبنما جلوگیری کنید.

با رعایت این نکات، آبنمای شما همیشه در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت و زیبایی و کیفیت آن حفظ خواهد شد.


محصولات آبنما خانگی

در بخش زیر میتوانید پرفروش ترین نمونه های آبنما خانگی را به همراه قیمت بروز مشاهده کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.

آبنمای پیش ساخته خانگی

تمامی آبنما های عرضه شده به عنوان آبنمای خانگی بدون نیاز به لوله کشی، تخریب، بنایی، ایزوگام هستند و با نصب سریع و آسان (رایگان توسط تکنسین وزین) ارائه میشود. این آبنما قابلیت جابجایی داشته و هر زمان که بخواهید با خالی کردن آب داخل حوض میتوانید آن را جابجا نمایید. میزان حجم آب در آبنماهای خانگی بسته به ابعاد میتواند بین ۴۰ تا ۱۴۰ لیتر باشد.

برای ایجاد حس طراوات و شادابی بیشتر این محصولات میتوانید از گرین وال که یکی از ایده های جدید در معماری مدرن است استفاده نمایید.

تمامی آبنما های تولیدی سنگ وزین دارای ضمانت نامه ۱۸ ماهه سازه آبنما میباشند که از لحظه تحویل و نصب آبنما، این ضمانت آغاز میگردد. همچنین کلیه لوازم برقی و الکتریکی شامل لامپ ها – ریموت کنترل – پمپ – ترانس دارای 3 ماه ضمانت و گارانتی می باشند.

تمامی آبنماهای وزین از طراحی تا اجرا توسط تکنسین مجموعه انجام میشود. بدین جهت هزینه ها بدون واسطه و از تولید به مصرف خدمتتان ارائه میگردد. همچنین تمامی آبنماها قابلیت سفارشی سازی طبق درخواست شما را دارد.

سنگ وزین، بزرگترین تولید کننده آبنمای سنگی در ایران با تنوع مدل بالا میباشد.

واقعیت افزوده و جایگذاری آبنمای پیش ساخته

جایگذاری آبنما در فضا با واقعیت افزوده

با توجه به این که آبنما نقش پر رنگی در دکوراسیون داخلی دارد، به همین جهت همنشینی و ایجاد یک ترکیب هارمونیک با دیگر اجزای بنا امری مهم در انتخاب آبنما میباشد. به همین جهت سایت سنگ وزین با بهره گیری از جدید ترین روش های روز دنیا امکان جایگذاری مجازی آبنمای مورد نظر شما در محیط مد نظر را فراهم کرده است. برای این کار نیاز به نصب برنامه و اپلیکیشن خاص بر روی موبایل نیست. کافیست به صفحه آبنمای مورد نظر بروید و در آنجا دکمه مشاهده آبنما در فضای واقعیت افزوده را بزنید.



انتشار در: 5 بهمن, 1400
بروز رسانی در: 16 فروردین, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

58 - = 49

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش