همه چیز درباره آبنما پیش ساخته

آبنمای پیش ساخته

آبنما پیش ساخته (پرتابلآمادهقابل حمل) یکی از بهترین گزینه ها برای زیبا سازی دکوراسیون و فضاسازی داخلی و خارجی ساختمان، آپارتمان، باغ و ویلا است و برای ایجاد حس طراوت و شادابی بیشتر میتوان از گرین وال / دیوار سبز که یکی از ایده های جدید در معماری مدرن است استفاده نمود. مناسب استفاده در فضاهای:

  • لابی آپارتمان و مجتمع های مسکونی – هتل – رستوران – مراکز اداری و تجاری
  • حیاط باغ – حیاط مجتمع های مسکونی – تجاری – اداری – هتل ها و …
  • داخل حیاط خلوت داخل خانه
  • فضای داخل خانه (آبنما خانگی) – شرکت ها – رستوران – کافی شاپ و ….
آبنمای پیش ساخته

مزایای آبنما پیش ساخته

  • نصب آسان و سریع آبنما توسط تیم سنگ وزین با امکان نصب توسط خود مشتری (ارائه فیلم آموزشی و پشتیبانی راه دور و آنلاین)
  • قابلیت حمل و نقل و جابجایی پس از نصب به مکان دلخواه
  • بدون نیاز به لوله کشی و تخریب و بنایی
  • بدون نیاز به عایق کاری
  • به همراه ریموت کنترل جریان آب و نور پردازی
  • با قابلیت اجرا با انواع سنگ های طبیعی در رنگ ها و طرح های متنوع بسته به سبک و رنگ معماری بنا
  • امکان بهره گیری از واقعیت افزوده برای مدلسازی آبنما در محل مورد نظر با تلفن همراه خود بدون نیاز به نصب برنامه

واقعیت افزوده و جایگذاری آبنمای پیش ساخته

با توجه به این که آبنما نقش پر رنگی در دکوراسیون داخلی دارد، به همین جهت همنشینی و ایجاد یک ترکیب هارمونیک با دیگر اجزای بنا امری مهم در انتخاب آبنما میباشد. به همین جهت سایت سنگ وزین با بهره گیری از جدید ترین روش های روز دنیا امکان جایگذاری مجازی آبنمای مورد نظر شما در محیط مد نظر را فراهم کرده است. برای این کار نیاز به نصب برنامه و اپلیکیشن خاص بر روی موبایل نیست. کافیست به صفحه آبنمای مورد نظر بروید و در آنجا دکمه مشاهده آبنما در فضای واقعیت افزوده را بزنید. شایان ذکر است هم اکنون این امکان برای تمامی آبنماها اجرایی نشده است.

جایگذاری آبنما در فضا با واقعیت افزوده

اجزای تشکیل دهنده آبنما پیش ساخته

آبنما های تولیدی سنگ وزین غالبا دارای بخش های زیر بوده که به صورت مجزا از هم هستند. بدین جهت حمل و نقل آن آسان تر بوده و قابلیت تغییر ساختار را نیز دارند. اجزای تشکیل دهنده بسته به نوع آبنما، غالبا دارای موارد زیر می‌باشند:

  • بدنه اصلی – کتیبه آبنما
  • حوض آبنما
  • ستون های آبنما
  • کاسه ها
  • گوی
  • متعلقات دیگر‌ ( پمپ آبنما – جعبه تقسیم توکار و مخفی -چمن – قطعات نور پردازی – قلوه سنگ و … )

ابعاد آبنما پیش ساخته

آبنما های پیش ساخته به سه دسته ابعادی کوچک – متوسط و بزرگ تقسیم بندی میشوند. آبنماهای کوچک ابعادی بین ۴۰ تا ۸۰ سانت از نظر عرض و ارتفاع دارند. آبنماهای متوسط ابعادی بین ۸۰ تا ۱۲۰ سانت دارند و ابعاد آبنماهای پیش ساخته سایز بزرگ بین ۱۲۰ تا ۲ متر خواهد بود.


جنس آبنمای پیش ساخته

آبنما های پیش ساخته سنگ وزین از جنس سنگ طبیعی در انواع مرمریتتراورتنمرمربازالت میباشند که بسته به نوع آبنما میتواند ساخته شده از یکی از موارد ذکر شده باشد. به طور کلی آبنماهای با جنس تراورتن قابلیت قرارگیری در فضای باز و تحمل سرما و گرما و نور آفتاب را دارند. سنگ های تراورتن غالبا در تنالیته رنگی کرم تا شکلاتی میباشند.

بهترین سنگ کف آشپزخانه
پیشنهاد میکنیم مقاله ی زیر را از دست ندهید:

مدت زمان آماده سازی آبنمای پیش ساخته

سنگ وزین در جهت رفاه حال و رضایت مشتریان و آماده سازی هرچه سریعتر آبنماها، مدل های پر سفارش را در انبار خود تولید و دپو کرده است. با این مهم، در صورت موجود بودن آبنمای پیش ساخته در انبار، سفارش نهایتا طی ۳ الی ۴ روز تحویل و نصب خواهد گردید. در غیر این صورت و موجود نبودن، زمان تحویل بین ۵ الی ۱۲ روز بسته به میزان کار سفارش طول خواهد کشید.


سفارش آبنمای پیش ساخته

مشتریان عزیز میتوانند در سایت سنگ وزین مدل های متنوع آبنماهای پیش ساخته را مشاهده و خریداری نمایند. خرید شما میتواند کاملا به صورت آنلاین صورت پذیرد. همچنین امکان خرید و پرداخت به صورت حضوری نیز میسر میباشد.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.

گارانتی و ضمانت آبنما پیش ساخته

تمامی آبنماهای ارائه شده توسط سنگ وزین، دارای ضمانت کیفیت و سازه به مدت ۱۸ ماه می‌باشند. در طول این دوره، در صورت بروز هر گونه مشکلی مانند نقص در سازه، مشکلات آب‌بندی و سایر موارد مرتبط در آبنماها، تیم سنگ وزین به صورت کاملاً رایگان و بدون هزینه ای از ایاب و ذهاب، هر گونه مشکلات آبنما را برطرف خواهد کرد.

لطفاً توجه داشته باشید که ضمانت آبنما برای بخش پمپ، چراغ ها و وسایل الکتریکی، تنها به مدت 3 ماه می باشد و پس از این مدت، هزینه مرتبط با هر تعمیرات اعمال خواهد شد.

انواع مدل های آبنماهای پیش ساخته

سنگ وزین ده ها مدل متنوع از آبنماهای پیش ساخته را از تولید به مصرف به مشتریان عزیز ارائه مینماید. در لیست زیر می‌توانید پرفروش ترین آبنماهای پیش ساخته را مشاهده نمایید. همچنین از طریق لینک زیرین میتوانید تمامی آبنماهای موجود سنگ وزین را مشاهده نمایید.

برچسب‌ها :


انتشار در: 31 تیر, 1402
بروز رسانی در: 26 اسفند, 1402
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

46 - = 39

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش