گالری طرح های سنگ

گالری طرح ها و رنگ های سنگ طبیعی

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین خصیصه های سنگ طبیعی به عنوان پوشش، طرح های زیبای طبیعی این محصول میباشد که در انواع جنس های مرمریت – مرمر – گرانیت – تراورتن در انواع کاراکتر های پترن های یک دست – گل پنبه ای – رگه دار – هاله ای و … موجود میباشد.

در این مطلب سعی بر آن شده تا تمامی طرح های موجود در سایت سنگ وزین از سنگ طبیعی به تصویر کشیده شود. برخی از این طرح ها در قالب ساختار بوک مچ و یا فور مچ میباشند.

لازم به ذکر است که به تصویر کشیدن تمامی و یا حتی طرح های مشابه تمامی سنگ ها عملا کاری غیر ممکن خواهد بود. چرا که هر سنگ دارای طرح منحصر به فرد خودش میباشد.


طرح های سنگ در قالب بوک مچ و فور مچ

در گالری زیر طرح های سنگ رگه دار در قالب اسلب های بوک مچ و فور مچ را مشاهده میکنید.


طرح های سنگ در قالب سنگ اسلب

در گالری زیر طرح سنگ ها در قالب اسلب را مشاهده میکنید که با مقیاس واقعی و دقیق شبیه سازی شده و همچنین نهایت دقت در ثبت دقیق رنگ سنگ ها بر اساس رنگ واقعی آن ها در نور طبیعی، لحاظ شده است.


طرح های سنگ مرمر

بهترین، زیباترین، پرطرفدارترین طرح ها در میان انواع سنگ ها مختص به سنگ مرمر میباشد. در گالری زیر میتوانید قطره ای از دریای طرح های سنگ مرمر را مشاهده نمایید و لذت ببرید.


طرح های سنگ در قالب تایل

در گالری زیر طرح سنگ ها در قالب تایل های ۴۰ سانتی مربع شکل را مشاهده میکنید.


طرح های سنگ در ورق های ماربل شیت

ماربل شیت ها، نمایندگانی از بهترین و زیباترین طرح های سنگ هستند که بر روی ورق های پی وی سی چاپ شده اند و به همین جهت میتوان آن ها را در ذیل طرح های سنگ در این قسمت جای داد. شایان ذکر است تمامی این تایل ها از فاصله ۴۰ سانتی متری گرفته شده است.


طرح های سنگ در مقیاس انسان

یکی از مهمترین مسائل در هنگام مشاهده طرح های سنگ، در نظر گرفتن مقیاس رگه ها میباشد. چرا که ممکن است عکس از فاصله چند سانتی و یا چند متری از سنگ گرفته شده باشد. در این حالت نمیتوان نمایی از سنگ در شبیه سازی در ذهن برای فضای مورد نظر ما صورت بگیرد. در عکس های زیر این مقیاس با قد نرمال یک انسان شبیه سازی شده است.


سایر طرح سنگ های دیگر



انتشار در: 27 آذر, 1402
بروز رسانی در: 2 اسفند, 1402
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

70 + = 73

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش