شوروم میز سنگی در شمال تهران

شوروم میز سنگی در شمال تهران

شوروم سنگ وزین در شمال تهران در محله اقدسیه و حوالی فرمانیه (تجریش) آمادگی ارائه مدل های میز های سنگی به صورت حضوری خدمت شما مشتریان عزیز میباشد. علاوه بر انواع میز سنگی شما می‌توانید از انواع آبنماهای پرتابل سنگی، اکسسوری های سنگی، پایه چراغ و همچنین سنگ های طبیعی برای پوشش دیوار، کف، نما و پله بازدید نمایید.


انواع میز های سنگی

میزهای ساخته شده از سنگ طبیعی، یکی از محصولات پرطرفدار، زیبا و منحصربفرد برای دکوراسیون داخلی خانه، اداره، رستوران و کافی شاپ و فروشگاه ها هستند. این میز ها در انواع میز های جلومبلی، کافی تیبل، میز کانتر، میز ناهار خوری، میز عسلی و استند هستند که میتوانند با پایه های سنگی و فلزی و رویه های شیشه و چوب و سنگ طبیعی ارائه شوند.

سنگ وزین تولید کننده بدون واسطه انواع میزهای سنگی در سبک های مختلف با بیش از ۵۰ مدل تولید شده در داخل وب سایت است. در وب سایت میتوانید قیمت بروز تمامی میز های تولیدی را مشاهده نمایید و به صورت آنلاین و همچنین حضوری سفارش دهید.

در فهرست زیر برخی از میزهای سنگی لیست شده اند که در صورت تمایل می‌توانید تمامی محصولات میز سنگی را با فشردن دکمه مشاهده تمامی میزهای سنگی در ذیل لیست، ببینید.


سفارشی سازی محصولات

امکان انتخاب و سفارشی سازی میز با انواع سنگ های طبیعی ( تراورتن، مرمریت، مرمر و چینی ) در رنگ ها و طرح های متنوع برای شما مهیا می باشد. همچنین در صورت موجود نبودن طرح مورد نظر، طراحان سه بعدی ما با ثبت درخواست شما، مدل مد نظر را شبیه سازی کرده و پس از تایید شما اجرا خواهد شد.


آدرس و ساعت کاری شوروم سنگ وزین

شوروم وزین در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر پذیرای مشتریان عزیز در شمال تهران میباشد. درصورت هماهنگی قبلی میتوانید در ساعات و روزهای غیر کاری حضور به هم رسانید.

آدرس شوروم میز سنگی و انواع دیگر محصولات سنگ طبیعی در تهران، بزرگراه ارتش غرب، نرسیده به میدان اراج، لاین کند رو، خروجی کارواش اقدسیه، ۵۰۰ متر بالاتر از کارواش، بازار سنگ اقدسیه، غرفه سنگ وزین (اولین شوروم بازار) می‌باشد. مشاهده در نقشه گوگل

برچسب‌ها :


انتشار در: 21 تیر, 1403
بروز رسانی در: 27 تیر, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.