زیبا ترین سنگ ها برای میز تلویزیون سنگی

زیبا ترین سنگ ها برای میز تلویزیون سنگی

میز تلویزیون از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی می باشد که با توجه به نوع سبک و فضای مورد نظر، با استفاده از متریال های متفاوتی ساخته می شود. میز تلویزیون سنگی به دلیل ویژگی‌ های ظاهری منحصر به فرد و دوام بالای خود، علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است. از انواع متنوعی از سنگ های طبیعی در ساخت میز سنگی استفاده می شود که خصوصیات منحصر به فرد هر کدام از آنها، نقش موثری در ساخت محصول ایفا می کند. در این مقاله به بررسی زیبا ترین سنگ‌ های مورد استفاده و ویژگی آنها در ساخت میز تلویزیون خواهیم پرداخت و تصمیم‌ گیری برای انتخاب بهترین نوع سنگ را برای شما آسان‌ تر خواهیم کرد.

انواع سنگ‌ های کاربردی در ساخت میز تلویزیون سنگی

از انواع سنگ تراورتن، مرمر، مرمریت و سنگ چینی در ساخت رویه و بدنه میز تلویزیون استفاده می‌شود. هر کدام از این سنگ‌ های طبیعی دارای ویژگی‌ های خاص ظاهری و فیزیکی خود هستند. سنگ تراورتن به دلیل مقاومت بالا و ظاهری طبیعی انتخاب مناسبی برای میز تلویزیون می باشد؛ مرمر با بافت زیبا و منحصر به فرد خود، فضایی لوکس و شیک به دکوراسیون می‌بخشد و مرمریت به دلیل داشتن تنوع در طرح، میتواند به راحتی با بسیاری از وسایل خانه همگون شود. هر کدام از این سنگ‌ها دارای ویژگی‌های خاص ظاهری و فیزیکی خود هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

1/ کاربرد سنگ مرمر در ساخت میز تلویزیون سنگی

یکی از گران ترین و پرطرفدارترین سنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی، سنگ مرمر است که در بازار های خارجی و داخلی به شکل های گوناگون عرضه می شود. سنگ مرمر در ساخت میز های تلویزیونی نیز کاربرد داشته و معمولا در خانه های لوکس و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. این سنگ اغلب دارای زمینه رنگی روشن می باشد. این ویژگی، سنگ مرمر را برای استفاده در طراحی و دکور های کلاسیک مناسب تر ساخته است.


ساختار متمایز و جذاب انواع سنگ مرمر در کنار دیگر ویژگی های خاص آن اعم از قابلیت عبور نور، باعث شده تا این سنگ از گران ترین گزینه ها برای ساخت میز تلویزیون سنگی به حساب بیاید. مسلما میز ساخته شده با این سنگ نیز از ارزش مالی بالایی برخوردار خواهد بود.

2/ کاربرد سنگ مرمریت در ساخت میز تلویزیون سنگی

سنگ مرمریت به دلیل نوع فرآوری و ویژگی های خود، از قیمت پایین تری نسبت به انواع سنگ مرمر برخوردار است. با این وجود، نما و جلوه آن کمی از زیبایی و جلوه سنگ مرمر ندارد. افراد بسیاری مایل به استفاده از میز های سنگی ساخته شده از سنگ مرمریت می باشند. سنگ مرمریت از انواع سنگ های آهکی به شمار می‌آید و به همین جهت مقاومت کمتری نسبت به سایر سنگ ها دارد. اما تنوع بالای طرح و رنگ این سنگ باعث شده که به راحتی با سایر وسایل خانه همگون شود و در دکوراسیون هایی با سبک های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله پر استفاده ترین سنگ های مرمریت که در ساخت میز سنگی بکار برده می شوند، می توان به سنگ مرمریت لاشتر، مرمریت نجف آباد، مرمریت هرسین و مرمریت دهبید اشاره کرد.

3/ کاربرد سنگ تراورتن در ساخت میز تلویزیون سنگی

سنگ تراورتن یکی از مقاوم ترین سنگ های موجود در بازار به شمار می آید. اغلب از سنگ تراورتن با زمینه رنگی کرم در ساخت انواع میز سنگی استفاده می شود. این سنگ دارای ساختاری متخلخل بوده و سطح آن دارای خلل و حفره های کوچک می باشد. با استفاده از رزین می توان حفره های موجود در سطح این سنگ را پوشاند و سابی براق و صیقلی برای آن ایجاد کرد.

سنگ تراورتن آبگرم، تراورتن تکاب و تراورتن گردویی از دسته تراورتن هایی با زمینه رنگی کرم می باشند که در تولید و طراحی میز های سنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

4/ کاربرد سنگ چینی در ساخت میز تلویزیون سنگی

سنگ چینی از انواع سنگ های دگرگون آهکی بوده که دارای زمینه رنگی سفید و بلوری شکل، با رگه های خاکستری رنگ می باشد. از جمله مزایای این سنگ می توان به مقاومت و دوام بالا، تخلخل پایین و جلوه یکدست و روشن آن اشاره کرد. زمینه روشن و خطوط نامنظم موجود بر روی این سنگ، در نهایت نمایی شیک و مدرن در دکوراسیون شما پدید خواهد آورد.

سنگ چینی ازنا، قروه و الیگودرز از جمله پر کاربرد ترین سنگ های کریستال در ساخت میز سنگی به شمار می آیند.

ترکیب میز تلویزیون سنگی با سایر المان های دکوراسیون

یکی از مهم ترین ویژگی های میز تلویزیون سنگی، قابلیت هماهنگی آن با سایر المان های دکوراسیون خانه می باشد. به طور مثال اگر کفپوش دکوراسیون منزل شما از جنس سنگ مرمریت باشد، شما میتوانید با انتخاب میز ساخته شده از سنگ مرمریت، هماهنگی لازم بین میز و کف پوش خانه را ایجاد کنید.

این موضوع برای سایر بخش ها نظیر دیوارپوش، تزیینات سنگی و یا ترکیب آن با سایر میز های خانه همچون میز عسلی، جلومبلی و میز کنسول نیز صدق می کند. شما می توانید با بهره گیری از انواع اکسسوری سنگی چون گلدان و مجسمه سنگی بر جزئیات فضای خود بیفزایید. ترکیب میز تلویزیون با هارمونی ایجاد شده از این چیدمان میتواند فضای شما را لوکس تر کند و جلوه بیشتری به دکوراسیون خانه بدهد.

سفارش و خرید میز تلویزیون سنگی

فروشگاه وزین به منظور رضایت مشتریان خود، امکانی را فراهم کرده است تا خریدار با در نظر گرفتن سلیقه و سبک دلخواه خود، میز تلویزیون سنگی مورد پسند اش را انتخاب و سفارش دهد. این انتخاب میتواند به صورت تک و یا از ترکیب دو یا چند سنگ طبیعی صورت بگیرد. چنانچه شما قصد خرید میز تلویزیون سنگی را دارید، میتوانید با برقراری ارتباط با متخصصان و کارشناسان سنگ وزین و ارائه طرح مورد نظر، سفارش خود را ثبت نمایید.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.
برچسب‌ها :


انتشار در: 23 مرداد, 1403
بروز رسانی در: 27 مرداد, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.