8 ایده گلدان رومیزی جدید سنگی

8 ایده گلدان رومیزی جدید سنگی

در دنیای گل و گیاه، گلدان ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. آنها نه تنها به عنوان محیطی برای رشد گیاهان عمل می کنند، بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. گلدان‌ ها از نظر شکل، اندازه و کاربرد متنوع هستند و می‌ توانند از گلدان‌ رومیزی کوچک برای گیاهان آپارتمانی تا گلدان‌ های بزرگ برای کاربری در فضا های خارجی متغیر باشند. انتخاب گلدان‌ ها بسته به فضای کاربری و نیاز های گیاهان موجود در آن، نیازمند در نظر گرفتن شاخص های متفاوتی چون جنس گلدان – اندازه و عمق – نوع طراحی و فضای کاربری می باشد.

در میان مدل های گوناگون گلدان ها، گلدان رومیزی یکی از پر کاربرد ترین انواع این محصولات می باشد. این نوع گلدان اغلب در ابعاد کوچک تری ساخته می شود و برای تزئین میز ها و زینت بخشیدن به جزئیات دکوراسیون، مورد استفاده قرار می گیرد. از مواد مختلفی مانند سنگ، شیشه، چوب و یا سرامیک در ساخت گلدان بکار گرفته می شود.

گلدان رومیزی سنگی با ظاهر طبیعی و طرح و نقش منحصر به فردی که دارد، از جذاب ترین مدل های گلدان رومیزی می باشد که با سبک زیبای خود، جلوه ای خاص به دکوراسیون می بخشد. این تزیینات سنگی با استفاده از سنگ های طبیعی چون سنگ تراورتن، مرمریت، مرمر و سنگ چینی، توسط دستان هنرمند سنگ تراشان حرفه ای این صنعت، تولید و عرضه می شوند. در ادامه مطلب به معرفی 8 ایده گلدان رومیزی جدید سنگی خواهیم پرداخت.

گالری گلدان رومیزی سنگی

گلدان سنگی افرا

گلدان سنگی افرا با دو سنگ مرمر و مرمریت ساخته می شود. این گلدان رومیزی کوچک با سبک ساده و سنتی خود، برای قرارگیری بر روی انواع میز سنگی، کنسول و کانتر آشپزخانه مناسب می باشد.

گلدان دکوری کوچک سنگی طرح مینا

گلدان دکوری کوچک سنگی طرح مینا با سنگ مرمریت و مرمر قابل اجرا می باشد. این گلدان رومیزی دارای ابعاد کوچکی بوده و به همین جهت برای کاربری در دکوراسیون های داخلی و برای قرارگیری بر روی میز ها، شلف ها و یا کانتر آشپزخانه مناسب خواهد بود.

گلدان سنگی اریکا

گلدان سنگی اریکا دارای طراحی مکعبی، به همراه اشکال لوزی شکل بر روی بدنه خود می باشد. زمینه رنگی سفید و خطوط طوسی سنگ چینی، جلوه ای مدرن برای این گلدان سنگی پدید آورده است. گلدان کوچک اریکا برای قرارگیری گیاهانی با ساقه کوتاه مناسب می باشد.

گلدان پایه برنجی تزئینی ساغر

گلدان پایه برنجی تزئینی ساغر از سنگ یک تکه مرمریت و مرمر با ساب براق ساخته شده است. پایه فلزی این گلدان رومیزی از جنس برنج می باشد. این اکسسوری سنگی با طراحی زیبای خود، نمای بسیار شکیل و خاصی در دکور فضا خلق خواهد کرد.

گلدان سنگی گندم

گلدان سنگی گندم از جنس سنگ تراورتن با فراوری چرمی است. طراحی لبه های این گلدان به گونه ای بوده که نمای آن از زاویه بالا، تداعی گر گلبرگ های یک گل می باشد. این گلدان سنگی بر روی میز کار، استند سنگی، رویه آشپزخانه و یا میز ناهار خوری کاربرد دارد.

گلدان سنگی تولیپ

گلدان سنگی تولیپ دارای طراحی برگرفته شده از گل لاله بوده و از سنگ چینی ساخته شده است. این گلدان برای جایگیری گیاهانی با ساقه کوتاه مناسب می باشد و بر روی انواع میز سنگی، استند و کانتر کابینت مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان سنگی دکوری طرح مرمر

گلدان سنگی دکوری طرح مرمر

گلدان سنگی دکوری طرح مرمر یکی دیگر از انواع گلدان رومیزی بوده که بر روی استند سنگی، میز ناهار خوری، رویه کابینت و میز جلو مبلی مورد استفاده قرار می گیرد. ساب براق سطح این گلدان، طرح و نقش زیبای سنگ مرمر را به وضوح و زیبایی به نمایش گذاشته است.

گلدان سنگی هندسی

گلدان سنگی هندسی با طراحی خاص و مدرن خود، برای قرارگیری گیاهانی با ساقه نه چندان بلند مناسب خواهد بود. این گلدان رومیزی کوچک از سنگ چینی با زمینه رنگی یکدست و صیقلی ساخته شده است.

گلدان سنگی ماهورا

گلدان سنگی ماهورا سبکی ساده و مدرن دارد. این محصول از سنگ مرمریت مشکی ساخته شده و متشکل از ست دو عددی گلدان در اندازه های یکسان می باشد. مدل دوم این گلدان از سنگ چینی با زمینه سفید رنگ تولید شده و دو گلدان آن دارای ارتفاع های متفاوتی می باشند.

گلدان سنگی فربد

گلدان سنگی فربد از سنگ مرمر ساخته شده است و دارای طراحی سنتی و کلاسیک می باشد. این گلدان رومیزی 15 سانتی متر ارتفاع داشته و برای قرارگیری گل هایی با ساقه کوتاه مناسب می باشد.



انتشار در: 27 فروردین, 1403
بروز رسانی در: 2 اردیبهشت, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

98 - 89 =

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش