صفر تا صد ساخت آبنما

0 تا ۱۰۰ ساخت آبنما

ساخت آبنما پیش ساخته یا آماده شامل مراحل متعدد و برنامه ریزی شده ای می باشد که در این مقاله درباره صفر تا صد ساخت آبنما توسط تیم تولید آبنمای سنگ وزین می پردازیم.

۱/ طراحی و مهندسی

تیم طراحی با استفاده از نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه‌بعدی و طراحی، طرح نهایی و دقیق آبنما را آماده می‌کنند و مشتری عزیز را در این فرآیند مشارکت می‌دهند.

این مرحله برای ۹۰ درصد آبنما های وزین از قبل انجام شده است. در این مرحله شما میتوانید با استفاده از واقعیت افزوده (AR) به طور مجازی، آبنمای مورد نظر را بدون نصب هیچ گونه نرم افزار و تنها با گوشی خود در فضای مورد نظر قرار دهید. برای این کار هم می‌توانید وارد صفحه آبنما مورد نظر یا صفحه قرارگیری آبنما در فضای شما با واقعیت افزوده شوید.

درباره واقعیت افزوده آبنما صفحه زیر را مشاهده نمایید

۲/ فاز اول / ساخت سازه آبنما:

این فرآیند شامل انتخاب و برش سنگ‌ها، تراشیدن و حکاکی طرح‌ها و ساختارهای مورد نظر, و ساخت سازه اصلی آبنما است.

۳/ فاز دوم / فراوری سازه آبنما:

در این مرحله فاز دوم ساخت شامل کنترل کیفی سازه، برطرف سازی ایرادات ریز، آب بندی سه مرحله ای حوض و کاسه ها ، سوراخکاری قسمت های مختلف و سایر امور نهایی مرتبط با سازه اصلی آبنما انجام میشود.

۴/ فاز سوم / تجهیزات برقی آبنما:

در این مرحله کلیه امور مرتبط برقی و سیم کشی شامل نصب پمپ ، چراغ، و نازل ها، جعبه تقسیم، ریموت، مه ساز و سایر امور مرتبط انجام میشود. سپس در فرآیند تست، تمامی تجهیزات به مدت حداقل یک روز تست می‌شوند.

۴/ آماده‌سازی برای نصب:

پس از فاز دوم ساخت، آبنما باید برای نصب آماده شود. در این مرحله ادوات برقی آبنما و آببندی ها به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت تست میشود و آبنما به صورت کامل، مونتاژ شده و کنترل کیفی نهایی ساخت، توسط تیم کنترل کیفی صورت می‌پذیرد.

۵/ شستشو و بسته‌بندی:

در این مرحله آبنما شسته و تمیز شده و به شکلی ایمن و محکم برای حمل و نقل به همراه وسایل جانبی مانند چمن و قلوه سنگ، بسته‌بندی می‌شود.

۶/ ارسال برای مشتری:

پس از بسته‌بندی، آبنما برای مشتری ارسال می‌شود. در این مرحله در حالتی که نصب آبنما به عهده خود مشتری گرامی باشد، یک فیلم دقیق از مراحل نصب آبنما، برای ایشان ارسال میگردد.

۷/ نصب آبنما:

در نهایت، آبنما در محل مورد نظر نصب و را اندازی می‌شود. نصب آبنماهای سنگ وزین راحت و آسان است. و این امر در تهران توسط تیم نصب به صورت کاملا رایگان صورت میپذیرد. در سایر شهرستان ها نیز آموزش نصب به صورت آنلاین یا توسط فیلم آموزشی دقیق امکان پذیر خواهد بود.

این مرحله شامل سر هم کردن اجزای آبنما و تزیین با قلوه سنگ، تنظیمات نهایی و آزمایش عملکرد آن در محیط نصب شده است. در مرحله نصب، برای زیباسازی بیشتر آبنما، میتوانید از گرین وال و ترمو وال یا ترکیب هر دو استفاده نمایید.



انتشار در: 22 اردیبهشت, 1403
بروز رسانی در: 31 خرداد, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

- 7 = 1

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش