دو نکته مهم پنهان در خرید آبنما

۲ نکته مهم پنهان در خرید آبنما

دو نکته پنهان و بسیار مهم در انتخاب مناسب، به جا و استاندارد آبنما برای فضای کاربری وجود دارد که اکثر خریداران آبنما از آن غافل هستند و همین امر سبب پشیمانی پس از خرید و یا اقدام برای تعویض و یا تغییر در ساختار و یا مدل آبنما میگردد.

حال در ادامه این دو مورد را بررسی میکنیم:

۱/ میزان صدای آب آبنما

صدای آب آبنما یکی از مهم ترین فاکتور های اصلی آبنما میباشد. بدین سبب مشاوران فروش سنگ وزین هنگام خرید آبنما، میزان صدای ایجاد شده توسط آب را به آگاهی مشتریان عزیز می‌رسانند. به طور کلی میزان صدای آب آبنما ها در سه دسته ملایم – متوسط و زیاد طبقه بندی میشود که بسته به فضای کاربری بایستی در نظر گرفته شود.

این ویژگی در تمامی آبنماهای قرار داده شده بر روی سایت مشخص شده است. به عنوان مثال آبنما های با صدای ملایم و کم، مناسب برای آبنمای خانگی – لابی – آبنما شرکتی و یا اداری و فضاهای کوچک و سربسته میباشد. و آبنما های با صدای بلند مناسب برای فضاهای باز و بزرگ مانند باغ و ویلا و حیاط میباشند.

۲/ پاشش آب آبنما

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب آبنما میزان پاشش آب آن میباشد. این مورد نیر مانند مورد قبلی، هنگام خرید آبنما توسط مشاوران فروش سنگ وزین به آگاهی مشتریان عزیز میرسد. میزان پاشش آب در آبنماهای مختلف میتواند در سه دسته بدون پاشش آب، پاشش آب کم و پاشش آب زیاد طبقه بندی گردد. بدین روی، بسته به فضای کاربری، میزان پاشش آب بایستی در نظر گرفته شود تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

امکان ایجاد تغییرات در صدا و پاشش آب

برخی از آبنما ها به دلیل ساختار فیزیکی خود، قابلیت تغییر در میزان صدای آب و پاشش آب آنها وجود دارد. به عنوان مثال آبنمای سیامک میتواند از یک آبنما با صدای بلند و میزان پاشش آب کم به یک آبنما با صدای خیلی ملایم و بدون پاشش آب تبدیل شود.

برچسب‌ها :


انتشار در: 18 اردیبهشت, 1403
بروز رسانی در: 18 اردیبهشت, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 87 = 92

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش