آبنما در روف گاردن

آبنما در روف گاردن

تبدیل پشت بام خانه به یک استراحتگاه آرام، فقط در اجرای فضای سبز و گذاشتن میز و صندلی خلاصه نمی شود. بلکه عناصری دیگری نیز میتواند بر جذابیت و آرامش این بخش از ساختمان بیفزاید. یکی از المان هایی که می تواند روف گاردن شما را به سطح بالاتری ارتقا دهد، نصب یک آبنما است. در این مقاله به انواع آبنما در روف گاردن و اینکه چگونه می تواند زیبایی فضای شما را افزایش دهد، میپزداریم.

آبنما در روف گاردن

در این مقاله میتوانید تیتر های زیر را مشاهده نمایید:


چرا انتخاب آبنما در روف گاردن میتواند موثر باشد؟

آبنما ها به عنوان سازه هایی دکوراتیو، به جذابیت بصری هر محیطی می افزایند. علاوه بر این صدای تسکین دهنده آب روان، محیطی با اتمسفر آرامبخش ایجاد می کند. وجود یک آبنما در روف گاردن، شلوغی و سر و صدای شهر را میگیرد و به جای آن به شما فضایی آرام برای دقایقی استراحت می دهد.

ویدیو اجرای آبنما در روف گاردن


انواع آبنما روف گاردن

هنگام انتخاب آبنما برای روف گاردن خود، باید میزان فضای موجود، نوع طراحی و شرایط و الزامات نگهداری را در نظر بگیرید. در اینجا به انواع آبنما در روف گاردن میپردازیم تا شما با توجه به نیاز خود، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • آبنما دیواری روف گاردن: این نوع از آبنماها که به دیوار نصب می شوند و حالت ثابت دارند معمولا با انواع نازل پرده ای و نی ریز برای نصب در روف گاردن ساخته می شوند. آبنمای دیواری را میتوان با سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی ساخت که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند.
  • آبنما موزیکال روف گاردن: این آبنماها، همانطور که از نامشان پیداست، نوعی آبنمای متحرک هستند که به منظور سرگرمی و زیبایی‌بخشی طراحی شده‌اند. در این آبنما ها، ذرات آب توسط نازل جامپینگ جت، همراه با امواج صوتی و نور به صورت هماهنگ، حرکت می کنند و جلوه‌ای زیبا را به نمایش می‌گذارند.
  • آبنما آتشدان روف گاردن: آبنماهای آتشدان روف گاردن، نوعی آبنما هستند که در آن رقص شعله‌های آتش در کنار عنصر متضاد آن یعنی آب، به همراه روشنایی و گرما، فضایی خاص و آرام را ایجاد می‌کنند.

مزایای استفاده از آبنما در روف گاردن

  • جذابیت ظاهری و افزایش زیبایی فضا
  • بهبود کیفیت و رطوبت هوا
  • ایجاد فضایی آرام

نکات نگهداری آبنما روف گاردن

نگهداری آبنما در روف‌گاردن نیاز به توجه ویژه‌ای دارد تا از عملکرد بهینه و دوام طولانی‌مدت برخوردار باشد. در زیر چند نکته مهم برای نگهداری آبنما در روف‌گاردن آورده شده است:

  • استفاده از آب بدون املاح برای طول عمر تجهیزات ( پمپ، چراغ ها و سیم کشی)
  • استفاده از کات کبود در آب آبنما جهت جلوگیری از رشد جلبک
  • تعویض آب حوض به صورت هفتگی یا حداکثر ماهیانه
  • تمیز کردن بدنه و حوض آبنما بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با استفاده از ابر یا برس‌های نرم
  • جدا کردن آبنما از پریز برق در صورت عدم استفاده مداوم، جهت حفظ طول عمر لوازم برقی
  • پوشاندن آبنما توسط پارچه برزنتی در فصول سرد سال

اجرای آبنما در روف گاردن به صورت واقعیت افزوده (AR)

جایگذاری آبنما در فضا با واقعیت افزوده

برای اطمینان از هماهنگی و هارمونی آبنما با محیط ساختمان، سایت سنگ وزین امکان مشاهده آبنما در فضای واقعیت افزوده را فراهم کرده است. به راحتی می‌توانید بدون نیاز به نصب برنامه خاص، آبنمای مورد نظر را در محیط مورد نظر خود ارزیابی کنید. برای این کار کافیست به صفحه آبنمای مورد نظر بروید و در آنجا دکمه مشاهده آبنما در فضای واقعیت افزوده را بزنید.


گارانتی آبنمای روف گاردن وزین

تمامی آبنما های تولیدی سنگ وزین دارای ضمانت نامه ۱۸ ماهه سازه آبنما میباشند که از لحظه تحویل و نصب آبنما، این ضمانت آغاز میگردد. همچنین کلیه لوازم برقی و الکتریکی شامل لامپ ها – ریموت کنترل – پمپ – ترانس دارای 3 ماه ضمانت و گارانتی می باشند.

پروژه های وزین در ساخت آبنمای روف گاردن


آبنما های قابل اجرا در روف گاردن

در بخش زیر میتوانید انواع آبنمای سنگی قابل اجرا در روف گاردن را مشاهده نمایید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

برچسب‌ها :


انتشار در: 13 اسفند, 1402
بروز رسانی در: 26 اسفند, 1402
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 1 =

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش