سنگ قبر ارزان

سنگ قبر ازارن

سنگ قبر ارزان یکی از بیشترین درخواست ها را در حوزه سنگ قبر به خود اختصاص میدهد. چرا که سنگ مزار در میان تمام محصولات حوزه سنگ، بالاترین میزان درخواست را به خود اختصاص داده است. سنگ مزار به دلیل ابعاد و ضخامت خاص خود، نسبت به سنگ ها در ابعاد دیگر به مراتب هزینه بالاتری خواهد داشت. مضاف بر این که پیاده سازی انواع فرآوری و ملحقات مرتبط مانند ابزار زدن دور سنگ، حکاکی، چاپ عکس، نوشته سنگ مزار، اجرای قرنیز و کتیبه و نصب و … قیمت تمام شده را تا حتی چند برابر افزایش خواهد داد.

در خرید سنگ قبر ارزان هشیار باشید

نکته بسیار مهم در قیمت های اعلامی توسط فروشندگان سنگ مزار است؛ بالاخص در مورد خرید غیر حضوری. چرا که به وفور مشاهده می‌شود که قیمت اعلامی آنها برای سنگ مزار درخواستی شما، در تماس های تلفنی بسیار پایین است. اما در ادامه یا از مواردی مثل هزینه نصب و یا ملحقات دیگر برای جبران قیمت پایین سوء استفاده خواهند کرد و یا در جنس اصلی سنگ مزار کم فروشی خواهند کرد (کیفیت پایین تر و یا ضخامت کم تر و ….) که در انتها ممکن است قیمت تمام شده حتی بالاتر از قیمت نرمال و استاندارد بازار نیز بشود.


پیشنهاد های سنگ وزین برای سنگ قبر ارزان

سنگ وزین با توجه به سنجیدن همه جوانب و آگاهی از وضعیت اقتصادی و به منظور ارائه راه حل، گزینه های زیر به عنوان موارد پیشنهادی برای یک سنگ مزار زیبا و درخور خدمتتان ارائه میشود. همچنین سنگ وزین قیمت ارائه شده در مورد گزینه های زیر را به طور کامل تضمین خواهد کرد و مسئولیت آن را تماما خواهد پذیرفت.

۱/ گزینه اول سنگ قبر ارزان

پیشنهاد ما برای سنگ قبر ارزان در گزینه اول سنگ مزار با ابعاد کوچک ۴۰ سانت در ۴۰ سانت و ایجاد یک فضای سبز در اطراف سنگ مزار خواهد بود. قیمت تمام شده این سنگ مزار به همراه نصب و تمامی امور، ۴ میلیون تومان خواهد شد. این قیمت تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد.


۲/ گزینه دوم سنگ قبر ارزان

در گزینه دوم استفاده از سنگ های مزار مشکی نائین رنگ شده است که بعد از رنگ، سنگ مزار نسبتا کاملا مشکی خواهید داشت. ماندگاری رنگ این سنگ ها بین ۱۶ تا ۲۴ ماه بسته به شرایط محیطی خواهد بود. قیمت تمام شده این سنگ مزار ارزان به همراه نصب و تمامی امور، ۸ میلیون تومان خواهد شد. این قیمت تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد.


۳/ گزینه سوم سنگ قبر ارزان

در مرحله بعد، گزینه ما سنگ مزار مشکی نطنز رنگ نشده خواهد بود. این سنگ با زمینه مشکی دارای برفک های نسبتا طوسی می‌باشد که قیمت تمام شده این سنگ مزار ارزان به همراه نصب و تمامی امور، ۹ میلیون تومان خواهد شد. این قیمت تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد.


۴/ گزینه چهارم سنگ قبر ارزان

گزینه چهارم سنگ قبر ارزان، بکارگیری سنگ سفید نانو ایرانی می‌باشد. این سنگ به رنگ سفید یکدست میباشد که نسبت به نمونه مشابه خارجی دارای سطح براق کمتری می‌باشد. قیمت تمام شده این سنگ مزار سفید به همراه نصب و تمامی امور، ۱۱ میلیون تومان خواهد شد. این قیمت تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد.

برچسب‌ها :


انتشار در: 12 تیر, 1403
بروز رسانی در: 17 تیر, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.