عکس سنگ قبر

عکس های سنگ قبر- عکس مزار زیبا - ساده -شیک - جدید - لاکچری

در اینجا ما تلاش کردیم تا بخش قابل توجهی از عکس های سنگ های قبر یا مزار را به اشتراک بگذاریم. این عکس ها غالبا سفارشات انجام شده توسط سنگ وزین میباشد. هدف از این گالری، کمک به شما در جهت یافتن سنگ مزار مورد پسند شما میباشد.

وقتی صحبت از انتخاب و شاخصه اصلی خرید سنگ قبر و مزار است، رنگ سنگ بیشترین اهمیت را به خود اختصاص میدهد. بدین جهت دسته بندی ما بر اساس رنگ در ذیل ارائه میشود.

عکس سنگ قبر سفید

سنگ قبر های سفید میتواند در انواع جنس های سنگ های نانو و سنگ های طبیعی مانند (هرات – ازنا – الیگودرز – نیریز ) عرضه شود. سنگ های نانو کاملا سفید و بدون رگه هستند. در حالی که سنگهای طبیعی بسته به سورت سنگ دارای هاله و رگه های طوسی هستند. در گالری زیر عکس های مربوط به سنگ های قبر سفید در مدل های مختلف را مشاهده میکنید.


عکس سنگ قبر مشکی

سنگ قبر های مشکی با جنس گرانیت میباشند که در دو دسته کلی خارجی و داخلی عرضه میشوند. در عکس سنگ قبر های زیر میتوانید انواع قبر های کار شده توسط سنگ مشکی را مشاهده نمایید.


عکس های سنگ قبر- عکس مزار زیبا - ساده -شیک - جدید - لاکچری
پیشنهاد میکنیم مقاله ی زیر را از دست ندهید:

عکس سنگ قبر مرمر

سنگ های مرمر دارای طیف وسیعی از رنگ و طرح میباشند. از سفید و کرم و نباتی گرفته تا سبز و قرمز و آبی و …. عکس های مرمر بی انتها هستند. در بخش زیر گوشه کوچکی از طرح های این سنگ رو به تصویر کشیده ایم.


عکس سنگ قبر های خاص و لاکچری

برخی از سنگ قبر ها دارای طراحی خاص و گاها لاکچری هستند. این طراحی بسته به جنبه کلی میتواند برگرفته از یک المان،نماد، فرشته، پرنده و قلب و … باشد. در عکس های زیر برخی از انواع این سنگ قبر ها به تصویر کشیده شده است.

برچسب‌ها :


انتشار در: 30 آذر, 1402
بروز رسانی در: 9 دی, 1402
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

36 + = 39

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش