نما رومی در شمال تهران

نما رومی در شمال تهران

نمای رومی (یا رمی) ساختمان یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های نما است که توجه بسیاری از سازندگان و معماران را به خود جلب کرده است. این سبک با استفاده از عناصر کلاسیک معماری روم باستان، شامل ستون‌های بزرگ، سرستون‌های زیبا، طاق‌های منحنی و جزئیات تزئینی متنوع، جذابیت خاصی به ساختمان‌ها می‌بخشد.

استفاده ترکیبی از سبک نما رومی

با وجود اینکه استفاده از این سبک در شهرهای بزرگ از جمله تهران توسط کمیته شهرداری منع شده است، همچنان از برخی مصالح و ابزارهای نما رومی می‌توان به صورت ترکیبی با سنگ و آجر در نمای ساختمان‌های شهری استفاده نمود. این امر به معماران اجازه می‌دهد تا زیبایی و شکوه نمای رومی را به شکلی مدرن و متناسب با مقررات شهری در طراحی‌های خود به کار ببرند.

شایان ذکر است که نمای رومی همچنان به طور گسترده در ساخت ویلاها و بناهای خارج از بافت شهری یافت می‌شود.

نمونه های نما رومی در شمال تهران

شمال تهران، با داشتن مناطق خوش‌ آب‌وهوا و مناطق سبز مانند تجریش، نیاوران و زعفرانیه، به محلی ایده‌آل برای ساخت و ساز با نماهای رومی تبدیل شده است. این نماها به دلیل طراحی‌های هنرمندانه و دقت در جزئیات، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.

در گالری زیر میتوانید نمونه های نما رومی در شمال تهران را که به نوعی از این سبک الهام گرفته شده و جزو نما رومی ساده و یا نما رومی جدید به حساب می آیند، مشاهده نمایید.


کاربرد نما رومی در نمای داخلی ساختمان

با وجود اینکه نما رومی در نمای ساختمان‌های شهری و تهران دیگر قابل اجرا نیست، اما همچنان می‌توان در قسمت‌های داخلی بنا، از المان‌ها و ابزار دیوار و نما رومی مانند ستون، سر ستون و پا ستون، انواع ابزارهای طولی و دیگر جزئیات استفاده کرد.

خرید آنلاین ابزار های نما رومی

شما می‌توانید از طریق وبسایت وزین، بیش از ۳۰ مدل ابزار نما رومی مختلف را مشاهده و خریداری کنید. سایت سنگ وزین، با ارائه تصاویر و اطلاعات کامل از محصولات، به شما این امکان را می‌دهد که با آگاهی کامل و به راحتی خرید نمایید. علاوه بر این، تیم پشتیبانی آنلاین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره‌های لازم است.

در فهرست زیر برخی از ابزار های نما رومی و مجسمه های کلاسیک لیست شده اند که در صورت تمایل می‌توانید تمامی محصولات نما رومی را با فشردن دکمه “مشاهده تمامی ابزار های نما رومی” در ذیل لیست، مشاهده نمایید.

انواع سنگ ساختمانی در ساخت نما رومی

یکی از پر طرفدار ترین انواع سنگ ساختمانی در طراحی و ساخت نما رومی، سنگ تراورتن با زمینه رنگی روشن می باشد. سنگ تراورتن آتشکوه، تراورتن دره بخاری، تراورتن عباس آباد در سورت های سوپر، درجه یک و درجه دو از موارد پرکاربرد در ساخت نما رومی به شمار می آیند. شما می توانید اطلاعات و قیمت سنگ ساختمانی ذکر شده را در لیست زیر مشاهده نمایید.

شوروم سنگ وزین و محصولات نما رومی

شما عزیزان می‌توانید در شوروم سنگ وزین واقع در محله اقدسیه (فرمانیه) در شمال تهران، از سنگ‌های ساختمانی نما تا ابزار نمای رومی همچون ستون، سرستون، پا ستون، براکت، ابزارهای طولی، صراحی و حتی مجسمه‌ های کلاسیک را در این شوروم مشاهده و خریداری نمایید. شوروم سنگ وزین، با ارائه محصولاتی با کیفیت و تنوع بالا، امکان تحقق رؤیای ساخت بنایی با نمای باشکوه و خیره‌کننده را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس و ساعت کاری شوروم سنگ وزین

شوروم وزین در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر پذیرای مشتریان عزیز در شمال تهران می‌باشد.

آدرس خرید ابزار سنگ نما کلاسیک و انواع دیگر محصولات سنگ طبیعی: تهران، بزرگراه ارتش غرب، نرسیده به میدان اراج، لاین کندرو، خروجی کارواش اقدسیه، ۵۰۰ متر بالاتر از کارواش، بازار سنگ اقدسیه، غرفه سنگ وزین (اولین شوروم بازار).
مشاهده در نقشه گوگل

تماس و مشاوره

در صورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. تیم متخصص و حرفه‌ای ما همواره آماده است تا بهترین خدمات و محصولات را به شما عزیزان ارائه دهد. هدف ما در سنگ وزین، رضایت کامل شما و ایجاد تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش است.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.


انتشار در: 9 مرداد, 1403
بروز رسانی در: 9 مرداد, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.