قیمت سنگ در سال ۱۴۰۳

قیمت سنگ در سال ۱۴۰۳

قیمت سنگ و محصولات سنگی در سال 1403، همچون سایر کالاهای بازار اقتصادی، به دلیل عوامل مختلفی افزایش یافته است. این عوامل شامل عرضه و تقاضا، نرخ تورم، نرخ ارز، شرایط سیاسی موجود در کشور، و نوسانات بازارهای جهانی می‌باشند. بر همین اساس، قیمت سنگ و مصنوعات سنگی نیز به طور متوسط حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

قیمت سنگ در سال ۱۴۰۳

قیمت انواع سنگ ساختمانی در سال ۱۴۰۳

قیمت سنگ تراورتن:

قیمت سنگ تراورتن در سال ۱۴۰۳ با افزایشی متوسط حدود ۲۰ تا ۳۵ درصد روبه‌رو بوده است. به عنوان مثال، قیمت سنگ های تراورتن از حدود ۲۴۵ هزار تومان شروع و تا حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته به نوع و اندازه سنگ متغیر است. در این بین، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سنگ آتشکوه سوپر بوده است.

قیمت سنگ مرمریت:

قیمت سنگ مرمریت به نسبت سنگ تراورتن افزایش کمتری داشته و چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش داشته است. بازه ی قیمت فروش هر متر مربع سنگ مرمریت در سایت سنگ وزین در سال ۱۴۰۳ از ۲۸۰ هزار تومان شروع و تا حدود ۱ میلیون ۱۰۰ هزار تومان است.

ارزان ترین قیمت سنگ مربوط به سنگ مرمریت گلدن بلک با ابعاد ۳۰ در ۴۰ ، و بیشترین قیمت مربوط سنگ مرمریت دهبید چاه مرغی می باشد.

قیمت سنگ گرانیت:

قیمت سنگ گرانیت نیز به طور متوسط حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است. در لیست قیمت سنگ گرانیت در فروردین ۱۴۰۳، بازه قیمتی این سنگ از ۲۴۰ تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. سنگ گرانیت مروارید مشهد به عنوان ارزان‌ترین گرانیت و سنگ گرانیت ولگا بلو به عنوان گران‌ترین آن شناخته می‌شود.

قیمت انواع مصنوعات سنگی در سال ۱۴۰۳

با توجه به افزایش قیمت سنگ، قیمت مصنوعات سنگی نیز به طبع افزایش یافته است. به عنوان مثال، قیمت آبنما، پایه‌ آیفون، میز سنگی با رویه شیشه‌ای و پایه‌های فلزی حدوداً ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است.

بیشترین افزایش قیمت در آبنما سنگی مربوط به آبنما ارج می باشد که به نسبت سال گذشته، 20 درصد افزایش داشته است.

در مورد افزایش قیمت استند سنگی آیفون هم میتوانیم بگوییم بیشترین افزایش قیمت مربوط به پایه آیفون نوین و پایه آیفون دیبا بوده است.



انتشار در: 17 اردیبهشت, 1403
بروز رسانی در: 18 اردیبهشت, 1403
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 3 =

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش