دسته بندی انواع میزهای جلو مبلی بزرگ و کوچک

میز سنگی

محصولات میز جلو مبلی سنگی

در سالهای اخیر مبلمان جزئی جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی خانه ها شده است، به همین دلیل انواع میز عسلی و جلو مبلی به دلیل کاربرد آن برای پذیرایی، تقریبا در هر خانه و اداره ای و با هر چیدمانی، به چشم می خورد.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.

لزوم کاربرد میزهای جلومبلی و عسلی

کاربرد این میزها در سایز بزرگ و کوچک برای پذیرایی از میهمانان بسیار دارای اهمیت است. چرا که میزهای بزرگ جلو مبلی با سطح جادار خود در برگیرنده وسایل پذیرایی در مرکز مبلمان بوده و جلوه زیبایی به خانه میبخشد. میز های کوچک یا عسلی نیز در جلوی تمامی مبل ها و صندلی ها قرار به تفکیک و گاها مشترک میان دو مبل، قرار میگیرد تا میهمانان فضایی برای قرار دادن فنجان و پیش دستی و … در کنار خود داشته باشند.

انواع جنس میزهای جلوی مبل

میزهای جلومبلی سنگی را میتوان بر اساس موارد متنوعی از هم تفکیک کرد. از جمله آنها میتوان به جنس مواد بکار رفته در میز و یا سبک و استایل میز اشاره کرد.

با توجه به اهمیت بیشتر جنس با توجه به بازخورد گرفته شده از مشتریان در اینجا میزها را بر این اساس طبقه بندی خواهیم کرد. به طور کلی میزهای مبلمان از دو بخش رویه و پایه تشکیل شده است. در برخی از انواع میزها جنس رویه و پایه مشابه هم هستند. مانند میزهای چوبی و در برخی دیگر میتوان به صورت ترکیبی این میزها را ارائه کرد که در فهرست زیر به تفکیک بیان شده است:

۱/ میزهای پایه چوبی

رنگ بندی این پایه ها در محدوده رنگهای روشن و تیره چوب هستند. الویت بر اساس میزان محبوبیت :

  • پایه چوبی با رویه چوبی
  • پایه چوبی با رویه شیشه ای
  • پایه چوبی با رویه رزین
  • پایه چوبی با رویه پارچه ای

۲/ میزهای پایه فلزی

این پایه های میتواند در انواع رنگ ها باشد. رایج ترین این رنگها رنگ طلایی، کروم یا نقره ای هستند الویت بر اساس میزان محبوبیت :

  • پایه فلزی با رویه سنگی
  • پایه فلزی با رویه شیشه ای
  • پایه فلزی با رویه رزین
  • پایه فلزی با رویه چوب
  • پایه فلزی با رویه پارچه ای

۳/ میز های پایه سنگی

میزهای پایه سنگی جزو محبوبترین انواع میزهای حال حاضر بازار میباشند. چرا که ذات سنگ طبیعی و استحکام آن به عنوان پایه و انواع متنوع جنس های آن با پرداخت های سطحی بسیار متنوع، پاسخگوی هر نوع سلیقه و سبک میباشد.

میزهای پایه سنگی میتواند با رویه ها شیشه ای – سنگی – چوبی و … عرضه گردد. نمونه ای از محصولات با پایه سنگی سنگ وزین را میتوانید در لیست زیر مشاهده نمایید.


جلو مبلی پایه فلزی با رویه سنگی

میز جلو مبلی یا عسلی با رویه سنگی و پایه های فلزی و یا به عبارت رایج میز جلومبلی سنگی یکی از زیباترین انواع میز برای جلوی مبل در اندازه های بزرگ و کوچک هستند. رویه های طبیعی سنگی این میزها با طرح های زیبا و تکرار ناپذیر خود در رنگ های مختلف و سطح براق و ساب خورده باعث منحصر به فرد شدن این نوع شده است. همچنین پایه های این میزها از جنس فلز در رنگ های کروم و طلایی و … هستند. این نوع میزها را میتوانید در سنگ وزین بیاید. همچنین آخرین محصولات در این نوع نیز در لیست زیر قابل دسترسی و سفارش هستند.

میز عسلی کشویی

انتخاب این نوع میز عسلی در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک، یک جادوی عجیب و غریب به وجود می آورد و شبیه به لگو بوده و می توان با کنار هم قرار دادن شان، میزی بزرگتر ایجاد کرد.همچنین فضای خالی در میز های عسلی کشویی، بهترین گزینه برای دکوری های کوچک هستند. برای مثال، می توان از این فضای خالی برای قرار دادن استکان چای یا کنترل تلوزیون استفاده کرد.

میز عسلی شیشه ای

میز های عسلی شیشه ای، یکی دیگر از انتخاب هایی هستند که می توانید از آن ها برای زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون داخلی، بهره ببرید. طراحی این میزها بر اصل سادگی اشاره دارد. در میزهای شیشه ای، هیچ نشانی از طرح یا رنگ خاصی دیده نمی شود. به همین دلیل می تواند به خوبی با مبلمان اسپرت، هماهنگ شود. اگر شما در حال راه اندازی کسب و کار خودتان هستید، این میز عسلی در دکوراسیون داخلی شرکت شما، جذابیت خاصی را به وجود می آورد.

میزهای پارچه ای و چرمی

این نوع میز عسلی در دکوراسیون داخلی با تم سنتی، بیشتر به کار می رود. در عین حال، به دلیل تنوع طرح و رنگ بالا، می توانید به راحتی آن ها را با مبلمان منزل خودتان، هماهنگ کنید.

تفاوت میز عسلی پارچه ای با انواع دیگر، تنها در جنس پارچه آن خلاصه نمی شود. این میزها، ارتفاعی کوتاه تر داشته و می توانند یک صندلی کوچک و جم و جور باشند. با استفاده از این میز عسلی در دکوراسیون داخلی منزل تان، فضایی دوستانه و صمیمی تر ایجاد می کنید. از طرفی، در مهمانی های شلوغ، نگران کمبود صندلی نخواهید بود.

میز های پارچه ای و چرمی

میز عسلی طبقاتی

این میزها برای خانه هایی با فضای کوچک، مناسب هستند. می توانید از طبقه ای که در میان این نوع از میزها ایجاد شده است، استفاده بهینه کنید. این قسمت، انتخاب جالبی برای قرار دادن وسایل دکوراتیو یا حتی کتاب ها به نظر می رسد. میزعسلی طبقاتی نه تنها برای منازل بلکه برای فضاهای رسمی مثل شرکت ها نیز مناسب است.

میز عسلی رزینی

رزین، یکی از ابزاری است که کاربرد بسیاری در دکوراسیون داخلی دارد. انواع میز ها از جمله میز عسلی نیز از قافله عقب نمانده و با رزین، شکل و شمایل تازه ای به خود گرفته اند. میزهای زرینی، دست سازندگان را برای خلق آثار جدید، حسابی باز می گذارند. برای مثال، میزهایی تماما رزین بر پایه فلز یا میزهای چوبی آمیخته شده با رزین، از گزینه های محبوب به شمار می روند. به دلیل تنوع نامحدود میز عسلی رزینی، افراد بسیاری به سراغ آن می روند. چرا که می توان آن را با هر فضا و چیدمانی اعم از سنتی یا مدرن، به راحتی هماهنگ کرد.

میز عسلی رزین شده

میزهای خاص و عجیب

اخیرا، استفاده از وسایل نامتعارف مثل چمدان برای ساخت میز، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع میز عسلی در دکوراسیون داخلی خانه ها یا کافی شاپ ها، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این محبوبیت، امکان استفاده از وسایل کهنه و دور ریز و همینطور، استفاده از فضای مخفی داخل چمدان است. با وجود اینکه این نوع میزها با طرح ها و اندازه های مختلف به فروش می رسند اما خود شما هم می توانید یکی از آن ها را بسازید.

در نهایت

میز عسلی در دکوراسیون داخلی، عنصر کوچکی به نظر می رسد. با این حال اگر مورد استفاده قرار نگیرند، جای خالی شان به شدت احساس می شود.در این مطلب، مدل های متنوع معرفی و تناسب آن با فضاهای مختلف را بررسی کردیم. امیدوار هستیم که این مقاله برای شما، کارایی لازم را داشته باشد.

همچنین میز جلومبلی سنگی به واسطه طبیعی بودن سنگ رویه میز، زیبایی منحصر بفرد، مقاومت بالا و دوستدار محیط زیست نسبت به رویه های رزین و چوب، میتواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

سنگ وزین، مرجع معرفی و خرید انواع سنگ های ساختمانی ( نما – دیوار – پله و … ) شامل سنگ تراورتن ،سنگ مرمریت، سنگ گرانیت،  اسلب و کلیه مصنوعات سنگی مانند روشویی، صراحی، آب نما ، پایه آیفون، پایه چراغ، باربکیو، شومینه، معرق سنگی و … با قیمت های رقابتی و شرایط ویژه فروش است.

سایر محصولات را در صفحه ی میز جلو مبلی دنبال کنید.



انتشار در: 2 اردیبهشت, 1399
بروز رسانی در: 1 آذر, 1402
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 + = 76

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش