ایده های سنگ قبر خاص، زیبا و شیک

۱۲ ایده سنگ قبر خاص و زیبا

سنگ قبر به درست یا غلط یکی از نمادهای اصلی یادمان متوفی میباشد که در سرتاسر دنیا باعث شده تا جای ممکن ایده های زیبا و خاص به آن داده شود. در گالری زیر میتوانید این ایده ها (عکس سنگ قبر) را مشاهده نمایید. شایان ذکر است تمامی موارد ارائه شده توسط گروه سنگ وزین قابلیت اجرا خواهد داشت. جهت استعلام قیمت و مشاوره میتوانید از قسمت پایین همین بلاگ اقدام نمایید.

۱/ سنگ قبر های ایستاده مشکی سفید

این سنگ قبر ها هم میتواند به صورت تابلو و ایستاده و هم بر روی زمین اجرا شود. نماد های قرار گرفته بر روی این سنگ قبرها شامل گل، برگ، قو، سبد گل، شمع و بال های پرندگان است.


۲/ سنگ مزار های جفت در کنار هم

این مزار ها از سنگ گرانیت با تونالینه طوسی و مشکی هستند که شامل دو کتیبه ایستاده هستند که مشخصات مزار و متوفی بر روی آن قرار میگیرد. همچنین در مرکز داری یک باغچه مرکزی هستند.


۳/ سنگ مزار با طرح قلب

طرح قلب بر روی سنگ های مزار یکی از مرسوم ترین و رایج ترین اشکال است. به همین جهت در همین راستا میتوانید موارد بیشماری از طرح و ایده های سنگ قبر های زیبا و خاص را با این المان بیابید. در زیر برخی از این موارد به تصویر کشیده شده است.


۴/ دیگر مدل های سنگ مزار زیبا و خاص

این مدل های خارجی شامل طرح های زیبا و چشم نواز و گاها ترکیبی هستند. حکاکی های موجود بر روی این کتیبه ها توسط دستگاه سی ان سی انجام میشود که میتواند شامل یک طرح خاص و یا یک آبجکت مانند فرشته، پرنده، گل و برگ و شاخه باشد.


عکس های سنگ قبر- عکس مزار زیبا - ساده -شیک - جدید - لاکچری
پیشنهاد میکنیم مقاله ی زیر را از دست ندهید:

مشاوره و سفارش سنگ قبر خاص

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت میتوانید از طریق بخش زیر اقدام نمایید. در صورت ارسال شماره تماس، همکاران فروش در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

با شماره های زیر تماس بگیرید
در صورت عدم برقراری ارتباط، شماره همراه خود را جهت تماس وارد نمایید.
برچسب‌ها :


انتشار در: 10 اسفند, 1400
بروز رسانی در: 9 دی, 1402
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

58 - = 55

ضامن کیفیترضایت و اطمینان خاطر از خرید
تحویل سریعبارگیری از نزدیک ترین محل تولیدی
ضامن قیمت راهبرد ما، سود کمتر - فروش بیشتر
باشگاه مشتریانتخفیفات - شرایط ویژه فروش